Nukutko eri huoneessa kuin puolisosi?
Harkitsen meille omia huoneita. Olen itse herkkäuninen. Miehellä uniapnea. Hänen nukkumisensa äänekästä laitteen kanssakin. Lapset muuttaneet pois, joten molemmille olis oma huone. Kenellä samanlainen ratkaisu? Kun olen asiasta puhunut ystäville niin vieroksuvat ajatusta. Eihän tämä one seksielämän loppu emmekä ole avioeron partaalla. Pitäisi vaan taata molemmille nukkumarauha.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sinä harkitset? Entä mies?
Tämä. Ystäville puhuttu, mutta entä miehelle? Sillä ei ole mitään väliä mitä ystäväsi tai minä siitä ajattelee.
Nukun. Ja meillä on vajaa vuoden ikäinen vauva, joka nukkuu meidän kanssa vuorotellen.
Nukutaan miehen kanssa eri huoneissa, monta vuotta jo. Syynä miehen kuorsaus. Ratkaisu molempien kannalta hyvä, mä säilytän mielenterveyteni ja isäntä henkensä :D
Tottakai miehelle puhuttu eikä hänellä mitään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten kyselet?
Me nukutaan lähes joka yö lusikassa. Yhdessä kohta 10 vuotta.
Nukutaan eri huoneissa, se järjestely on toiminut jo yli 10 vuotta. Olen hyvin herkkäuninen ja mieheni kuorsaa eli yhdessä nukkuminen ei onnistu. Kummallakin oma makuuhuone, ei tarvitse sohvalla maata.
Vaimo haluaa että nukun eri huoneessa, koska käyn suihkussa aamuisin, vaimo iltaisin ja haluaa nukkua puhtaassa sängyssä. Laitoin vain sängyn pelihuoneeseeni ja siinä se, ei loppunut seksielämä.
Me kumpikin kuorsaamme. Ei kaikkia öitä nukuta erillään. Toinen saattaa välillä vaihtaa huonetta, jos ei saa nukuttua.
Nukun eri huoneessa. Mies sairastui muutama vuosi sitten ja nukkuu levottomasti, sekä valvoo joskus öisin. En saisi ollenkaan levättyä, jos nukkuisimme samassa huoneessa. Täysillä yöunilla jaksan paremmin, se on meidän molempien etu.
Eri huoneissa joo, itse asiassa eri taloissa. 100 km väliä. Hyvin toimii
Nukun eri osoitteessa. Nukkunut jo 15 vuotta.
Viimeset 14 vuotta nukuttu eri huoneissa. Mies kuorsaa ja kuljeksii muutenkin pitkin öitä. Vuorotyöt sekoittaneet sen unirytmit. Omaa terveyttäni en uhraa toisen mölyjen takia.
Olemme jo vuosikaudet nukkuneet eri huoneissa. Minä olen huono nukkumaan ja haluan kääntelehtiä rauhassa varomatta miehen herättämistä.
Iän myötä hänkin nukkuu huonommin ja voi lukea pikkutunneille asti.
Totta kai voitte nukkua omissa huoneissa! Kunnon yöuni on tärkeää.
Nukutaan eri huoneissa. Mies valvoo aina myöhään ja kolistelee, mun täytyy mennä aikaisin nukkuu että jaksan herätä aamulla töihin.
Kun asutte kaksin, niin seksiä voi harrastaa vaikka keskellä päivää ruokapöydän päällä! Ei kai kukaan nukkuessa sitä harrasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten kyselet?
Koska monille naisille on täysin mahdotonta muodostaa itsenäisesti omaa mielipidettä asioista. Kaikki pitää punnituttaa joko omilla kavereilla tai tuntemattomilla nettifoorumeilla.
Tietenkin nukun, sitä piereskelevää emakkoa ei voi viereensä ottaa.
Sinä harkitset? Entä mies?