Ano Turtiainen toivottaa Putinille hyvää syntymäpäivää Twitterissä.
https://twitter.com/TurtiainenAno/status/1578310090163380224
Ei nyt kyllä yllättänyt millään tavalla, vähän odottelinkin tuota jo.
Kommentit (16)
Kai nyt sentään muisti onnitella anona, eikä Anona?
Ano on malliesimerkki siitä, miten ihminen voi olla samaan aikaan sekä kalju, että blondi.
Ano pitäisi roudata rajan yli Venäjälle, kun ei näköjään sinne itse osaa.
Kannattaako äänestää Perussuomalaisia...
Aika saavutus kun edes Kiinasta tai Intiasta ei taida tulla onnitteluja.
Ano liittyi sitten rakettimiehen ja likasangon loisteliaaseen synttäriparaatiin. Hiphei. Tungosta piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Ano liittyi sitten rakettimiehen ja likasangon loisteliaaseen synttäriparaatiin. Hiphei. Tungosta piisaa.
Onko maailman kovin toimintasankari Steven Seagal jo onnitellut? On sentään 8,6 kertaa kovempi jäbä kuin Ano, vaikka onkin ihan plösö hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ano pitäisi roudata rajan yli Venäjälle, kun ei näköjään sinne itse osaa.
Venäjälle vinttikaivon painoksi... 😂
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako äänestää Perussuomalaisia...
Kyllä, mutta ei turskaa/vkk, eikä niikkoa, huhtasaari samaa huuhaasakkia
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Turtiaiselta on poistettu oikeus mihinkään salaiseen tietoon. Oikeasti näkisin että vihamielisen valtion kannattaja ei saisi olla eduskunnassa.
Onhan siellä Suldaan Said Ahmedkin jolla on läheiset suhteet Hgin Malmin salafistimoskeijaan josta lähtivät suomalaiset Syyriaan ihannevaltioonsa sekä hän on myös ollut mukana kutsumassa vihaimaamin Suomeen puhumaan.
Haha! Olin unohtanut jo koko A. Turtiaisen. Se ei ole millään tasolla merkittävä ja/ tai mielenkiintoinen tapaus. Ehkä siksi sen pitää "repäistä" ja huomiohuorata, että saisi edes jonkin verran näkyvyyttä. Zero points! Ohi!
Meitä on moneen junaan. Ano menee puuttinin ja kumppaneiden junan jatkoksi.
Ano anelee vaalien jälkeen työttömyystukea...
Vierailija kirjoitti:
Ano anelee vaalien jälkeen työttömyystukea...
Ano tekee vaalien jälkeen renefaselit.
Toivottavasti Turtiaiselta on poistettu oikeus mihinkään salaiseen tietoon. Oikeasti näkisin että vihamielisen valtion kannattaja ei saisi olla eduskunnassa.