Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnossa rakastelu

Kinky kaili
07.10.2022 |

Oletteko harjoittaneet luonnossa retkeillessä, vaelluksilla tai muuten ulkoillessa seksiä?
Oman partnerin kanssa tai onko esim. vaelluksella tullut kohdattua muita joiden kanssa olette päätyneet "hommailemaan"?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin laiittas nimimerkin

Vierailija
2/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelluksella on pantu makuupussissa, niin kodan lämmössä kuin teltassakin. Myös ulkona metsässä, laiturilla ja terassilla on pantu, mutta kyllä pehmeä patja ilman hiekkaa, havuja ja ötököitä on paras paikka harrastella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana aika paljonkin, molemmat sai jotain siitä kiinni jäämisen pelosta. Ja kyllähän sitä muutaman lerran silleen kävikin, että joku aika avoimestikkin veteli käteen ja katseli. Nykyään kun on lapset jne ei enään ole oikein aikaakaan moiseen ulkoiluun kahdestaan. Moottoriveneessä naitiin kesällä tuolla järvellä. HT malli vene, eli puolet katettu ja puolet avoin, jos rätti auki.

Vierailija
4/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana aika paljonkin, molemmat sai jotain siitä kiinni jäämisen pelosta. Ja kyllähän sitä muutaman lerran silleen kävikin, että joku aika avoimestikkin veteli käteen ja katseli. Nykyään kun on lapset jne ei enään ole oikein aikaakaan moiseen ulkoiluun kahdestaan. Moottoriveneessä naitiin kesällä tuolla järvellä. HT malli vene, eli puolet katettu ja puolet avoin, jos rätti auki.

Paljonko heppoja perässä?

Vierailija
5/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 Terhi

Vierailija
6/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi unohtaa yhtä kertaa. Päättötokari ysiltä kädessä, pojalla aina samat farkut, sama Ironmaiden-paita, niin kuumaa. Kovat suudelmat koulun pihalla, mä uudessa maripaidassa ja vyötärönauhaisessa toppiksessa. Kiihottaa niin että jalkoja heikottaa. Makaan pojan alla metsätien varrella ojan luiskassa pojan kuluneen nahkatakin päällä. Rakastellaan kiihkeästi, oli pakko siinä ja silloin. Ei todellakaan meidän ainoa kerta luonnossa.

Vierailija
7/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan miehen kanssa pikkukylässä. Kyllä me välillä kesällä ajetaan keskustan taakse metsätielläe pellon reunaan ja nussitaan autoa vasten. Siellä kulkee muitakin autolla pyörällä ja kävellen mutta vielä ei ole ikinä jääty kiinni.

Vierailija
8/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuosia sitten sienimetsällä. Tarkoitus ei ollut muuta kuin kerätä sieniä. Katselin Ladyni persettä joka oli edessäni . Mulla rupes jöpöttämään kunnolla. Yhtä äkkiä Ladyni kysyi - pannaanko? Hän pudotti housut ja pikkarit nilkkoihin. Ja eikun tökkimään kullilla. Kangas oli märkää joten pituudelleen ei voinut mennä. Kiihotti niin saatanasti. Auto ajoi ohi. Kiihotti vieläkin enemmän. Joskus kysynyt Ladyltäni muistatko, ja otetaanko uusiksi. Kyllä oli vastaus . Otettaisiin kyllä mutta hänellä selkä sen verran kipeä. Muistelokin kiihottaa. Perkele kun rupes panettamaan

Vierailija
9/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena asumattoman talon pihalla nurmikolla keskellä metsää ja nuorisoseuran pihalla talon kellarin ovelle viettävällä kaltevalla betonilla. Kiihkeää oli vaikka paikkoina kaukana romanttisista.

Vierailija
10/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä tuli aikoinaan useinkin seksiteltyä luonnossa. Kotona kun ei oikein voinut, ei mun eikä tyttökaverin kodissa pikkusisaruksista ja tiukoista vanhemmista johtuen. Jännä sinänsä, että usein se itse yhdyntä tapahtui kuitenkin aika lähellä sitä kotia, vaikka taukoamattomat pusuttelut ja kiehnaamiset oli aloitettu jossain kauempana. Tytön kodin lähellä oli koulu ja kiekkokaukalo. Monta kertaa makoiltiin maassa illalla hämärässä sen kaukalon laidalla. Minä päällä nautin tottakai finninaamana kellistäen kaunottaren ja samalla suojelin hänen sievää vartaloa, jos joku olisi yllättänyt meidät. Tosiaan ei niin romanttista, mutta janoisen seksikästä ja kiihottavaa.  

Vierailija
11/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi unohtaa yhtä kertaa. Päättötokari ysiltä kädessä, pojalla aina samat farkut, sama Ironmaiden-paita, niin kuumaa. Kovat suudelmat koulun pihalla, mä uudessa maripaidassa ja vyötärönauhaisessa toppiksessa. Kiihottaa niin että jalkoja heikottaa. Makaan pojan alla metsätien varrella ojan luiskassa pojan kuluneen nahkatakin päällä. Rakastellaan kiihkeästi, oli pakko siinä ja silloin. Ei todellakaan meidän ainoa kerta luonnossa.

Voin samaistua. Poikaystävääni tuntui vaan kiihottavan enemmän mahdollisuus, että joku voisi nähdä meidät. Olin paljon ujompi, mutta hän sai minut niin kosteaksi ja suostumaan kummallisissa paikoissa suutelemalla vaan painavasti ja taitavasti. Yhtenä iltana olin palauttamassa kirjaa kirjaston ovella myöhään illalla. Rakasteltiin ensin seinää vasten ja lopulta siinä rappusella kirjaston oven edessä. Ei ollut kameravalvontaa vielä silloin maaseudulla pienessä keskustassa.

Vierailija
12/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä tuli aikoinaan useinkin seksiteltyä luonnossa. Kotona kun ei oikein voinut, ei mun eikä tyttökaverin kodissa pikkusisaruksista ja tiukoista vanhemmista johtuen. Jännä sinänsä, että usein se itse yhdyntä tapahtui kuitenkin aika lähellä sitä kotia, vaikka taukoamattomat pusuttelut ja kiehnaamiset oli aloitettu jossain kauempana. Tytön kodin lähellä oli koulu ja kiekkokaukalo. Monta kertaa makoiltiin maassa illalla hämärässä sen kaukalon laidalla. Minä päällä nautin tottakai finninaamana kellistäen kaunottaren ja samalla suojelin hänen sievää vartaloa, jos joku olisi yllättänyt meidät. Tosiaan ei niin romanttista, mutta janoisen seksikästä ja kiihottavaa.  

Onhan toi nyt romanttista tulisella tavalla. Liekki palaa, ei paikalla niin väliä. Pakko saada. Voi kunpa olisin saanut aikoinaan olla yhden pojan kanssa, mulla on yhä sellainen tunne, että me oltaisiin tehty kaikkea yhtä hullua. Ujous ja itsetunnon ja -arvostuksen puute estivät niin paljon.

Vierailija
13/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa ja ihan mahtavaa ollut! Ehkä Saanatunturin huippu on legendaarisin ja mikä parasta oman Saanan kanssa. Oli pakko!

Vierailija
14/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa ja ihan mahtavaa ollut! Ehkä Saanatunturin huippu on legendaarisin ja mikä parasta oman Saanan kanssa. Oli pakko!

Boeliuksen Saanan kaa vois kyl lähtee Saanalle vaeltamaan :)

Vierailija
15/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sen aikaisen poikaystävän kanssa puiston tapaisessa pienessä kylässä keskellä yötä vuorimäntyjen suojissa. Toinen oli samaisen pojan kanssa samassa kylässä lopetetun kaupan takana lastauslaiturin rakennelmien keskellä. Hän oli aivan mahdoton ja menin mukana. Olin niin rakastunut.

Vierailija
16/24 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin panijan mielestä huippua...

Vierailija
17/24 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein huviksemme panemme luonnossa. Marja - sieni  ja metsästys reissuilla. Paikasta riippuen asento mutta nuotion lämmössä parhaimillaan kahvin jälkeen.

Vierailija
18/24 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, auto vasten metsätiellä, vuokra mökin laiturilla, uimarannan pukusuojassa miesten puolella. Ja siellä kerran yllätetty.

Vierailija
19/24 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleen jääneitä mm tyhjän talon pihalla v.86 Vehkalahdella puutarhurikoulussa ollessamme, naisellani oli menkat ja tamppooni kaivettiin pihahiekkaan, mahtaa joku ihmetellä kun haravoi tms ja se nousee sieltä hiekasta.

Toinen oli Finladiatalon päädyn pusikossa, siellä kävin muutamankin kerran, ja viereisillä kallioilla.

Onhan noita mutta nämä nyt tuli ekana mieleen.

Vierailija
20/24 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneillään saarristossa ja retkeillään saarissa. Useita kertoja mitä kauniimmissa ja milenkiintoisimmissa paikoissa, käyttäen eri asentoihin sopivasti luontoa hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän