Vaimon rintojen koko
Kommentit (33)
Sopivat kouraan, mutta ei tarpeeksi että niiden väliin voisi kullia puristaa.
Tosi isot ja kohtuu kiinteät vieläkin, mutta kymmensien vuosien tottumus vienyt alku aikojen terän tisujen suhteen, olen enempi pylly/lantio mies, se sytyttää vieläkin...
suuret ja vie pikkutisuleita 600-0
meidän vaimon tissiliivit kun oli joskus sohvalla niin koiranpentu mahtui nukkumaan siinä kupissa kiepissä eli päättele siitä mitä saa puristella takaapäin kun ajaa sisään
Vaikka ex-vaimo olenkin, niin 65DD/60F. Tissit on isot, vaikka muuten olen petite. Ja joo, seksinruikuttajat jää auttamatta rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkutisulit on rumia, vaikka jotkut niistä väittävät pitävänsä. d on koko, jota voi kutsua alustavasti rinnoiksi.
Ei D ole iso. Mulla DD/E ja ihan mahtuu oman kämmenen sisään. Ja liivejä mulla useita kymmeniä noissa koissa.
Aika isokourainen muija??
65-70 E. Pieni nainen ja isot tissit.
Suuri osa suomalaisnaisista käyttää lehtijuttujen mukaan liian pieniä rintsikoita. Puolisolla oli ennen C-kuppia liivit, mutta kun kävi ekaa kertaa oikeassa alusvaatekaupassa, tuli hän sieltä E-kuppiliivien ja -bikinien kanssa pois. Ihmetellen itsekin että onpa isot, tissit ei oo kasvaneet ja ne kyllä just ja just mahtuu käsiini. Ympärys mahtaa olla 75 cm.
Vaimo on myös melko pikkuinen 158cm/56kg, mutta tissit suuremmasta päästä. Koko tietty vaihtelee malleittain, mutta yleisin taitaa olla 70G.
Ei ne isot ole, mutta kauniit :-)