Vaimon rintojen koko
Kommentit (33)
Joko vastaukset tyydyttivät. Ap varmaan runkkasi tuolle yllä olevalle vastaukselle.
85 b.... ostelen välillä jotain yliseksikkäitä rintsikoita (tuo rinnat todella tyrkylle tai vähän paljastaa nänniä tms) sille ja mamma kihertää että eihän nyt tällasia voi käyttää jossian töissä. Menee viikko tai pari, että ne makaa kaapissa ja kas kummaa kun ne yhtäkkiä sit löytyykin kuivumassa kodinhoitohuneen telineellä jonkun työillallisen tms jälkeen :)
Piti oikein käydä katsomassa D. Melko isot ne kyllä on ei mahdu kouran pohjalle kun takaapäin kouraisee rinnoista
C jotain ja näyttää helvetin isoille, kun vaimo on sellainen 152 ja maks 50kg
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulostaa hyvältä, tuommoista olisi kyllä ilo katsella sängyn pohjalla. Omalla kylläkin suuremmat mutta muutenkin suuremman kokoinen
f ja ovat kauniit. pikkutisulit eivät pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisi kyllä ratsastamaan tuollaisen pakkauksen vai onko takaapäin parempi
75 G - H. Liivi mallista ja valmistajasta riippuen. Seksikkäät luomutisut.
85E näyttäisi olevan uusimmat liivit
95 E.
Kuorrutan ne säännöllisesti luonnon omalla kauneusvoiteella. :)
Vierailija kirjoitti:
pikkutisulit on rumia, vaikka jotkut niistä väittävät pitävänsä. d on koko, jota voi kutsua alustavasti rinnoiksi.
Ei D ole iso. Mulla DD/E ja ihan mahtuu oman kämmenen sisään. Ja liivejä mulla useita kymmeniä noissa koissa.
Koko en tiedä, mutta aina olleet isot. Liian isot jos minulta kysytään. Itse tykännyt aina pienistä rinnoista. Isot on kiva katella, muttei niillä muuten tee mitään. Pienempiä olisi mukavampi hieroa. Toisaalta, en ole tissimiehiä ollut koskaan, pillut ja pulleat häpykummut ne jotka eniten kiinnostaa. Niitä tulee bongattua aina kun mahdollista. Koko ikäni bongannut eikä niihin kyllästy koskaan. Aina alkaa panettamaan kun näkee hyvän. Niitä on etupilluisilla naisellisilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
95 E.
No siinä on naisella jo kokoa muutenkin. Itsellä ympärys 80 ja painan vähän yli 100kg. Sun vaimonpainaa varmaan yli 150 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95 E.
No siinä on naisella jo kokoa muutenkin. Itsellä ympärys 80 ja painan vähän yli 100kg. Sun vaimonpainaa varmaan yli 150 kg
Taitaa oikeasti kuorrutella vaan talouspaperia tuo jonne...
Mitäs sä sillä tiedolla teet?