Hyi lapsen kynsi irtoaa nyt mutta ei anna mun auttaa. Help!
Roikkuu tosi ällöttävästi enää vain vähän kiinni sormessa. Ei uskalla repäistä sitä irti mutta ei anna munkaan koskea. Huutoitkee hysteeristä huutoitkua. Mitä ihmettä teen? Ei voi tehdä mitään muuta kuin kiljua tuota kynttä nyt... Haluaa lääkäriin mun ei anna koskea. Laastaria ei uskalla laittaa...
Kommentit (10)
Ei irtoavan kynnen takia tarvitse lähteä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Anna kynnen irrota omalla painollaan, laastari/teippi päälle ettei repeydy irti traumaattisesti. Ole hyvä.
Näinhän se ois paras mutta tuo ei anna mun koskea eikä uskalla itse laittaa. Itkee että sattuu... En kuitenkaan koko iltaa jaksa samasta asiasta vääntää. Pitäisi mennä syömään, pesulle ja nukkumaan mutta tuo ei muutaku jumita huutaen tuota kynttä... Ap
Multa lähti lapsena kynsi irti. Irtoamisen odottelu sattu ihan saatanasti eli parempi ettet sinä ala sitä ronkkimaan. Paras olisi, että laitatte siihen palan harsoa ja sellaisella asianmukaisella teipillä kiinni. Ei laastaria! Mikään liimapinta ei saa osua siihen kynteen. Harsoteippi yhdistelmä suojaa ja pitää kynnenjämät paikallaan kunnes aikanaan kynsi ihan huomaamatta tipahtaa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kynnen irrota omalla painollaan, laastari/teippi päälle ettei repeydy irti traumaattisesti. Ole hyvä.
Näinhän se ois paras mutta tuo ei anna mun koskea eikä uskalla itse laittaa. Itkee että sattuu... En kuitenkaan koko iltaa jaksa samasta asiasta vääntää. Pitäisi mennä syömään, pesulle ja nukkumaan mutta tuo ei muutaku jumita huutaen tuota kynttä... Ap
Voi pientä :( en osaa auttaa kun mulla ei oo lapsia eikä multa ole koskaan irronnut kynsi. Toivottavasti saat autettua lastasi.
Kynnen saa kivuttomasti irti rasvahauteella.
Vaseliinia/rasvaista perusvoidetta ja sideharso. Irtoaa itsekseen. On varmaan kyllä irti jo. Laita korvatulpat.
Nyt otat sen kädestä kiinni, määrätietoisesti sidot kynnen kiinni harsolla ja teipillä, annat jätskin tai jonkun muun kivan herkun palkinnoksi ja hoidatte iltahommat. Ei voi pilata koko iltaa kynnen takia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt otat sen kädestä kiinni, määrätietoisesti sidot kynnen kiinni harsolla ja teipillä, annat jätskin tai jonkun muun kivan herkun palkinnoksi ja hoidatte iltahommat. Ei voi pilata koko iltaa kynnen takia.
Näin meilläkin tehtäisiin. Asiat pitää vaan hoitaa. Ei ole muuta vaihtoehtoa.