Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitteko muut ylipainoset samaistuu tähän?

Vierailija
06.10.2022 |

Että toisaalta haluis terveyden vuoksi laihuttaa, mut toisaalta taas se on työlästä ja mun mielestä hoikka kroppa ei oo niin kaunis, et olisin valmis luopuu herkuttelusta sen takia 🤔

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ja mulla on ylipainoa niin paljon, että jos laihuttaisin normaalipainoseks ni mulla jäis 100% varmasti roikkuvaa nahkaa ja mun mielestä ne joilla on roikkuvaa nahkaa on triplasti rumempia ku ylipainoset, joilla sitä ei ole.

Vierailija
2/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ja mulla on ylipainoa niin paljon, että jos laihuttaisin normaalipainoseks ni mulla jäis 100% varmasti roikkuvaa nahkaa ja mun mielestä ne joilla on roikkuvaa nahkaa on triplasti rumempia ku ylipainoset, joilla sitä ei ole.

Roikkuva nahka on kieltämättä ällöttävää. Joskus katsoo laihduttajia miten hyvältä ne näyttää vaatteet päällä, mut sitku ne ottaa ne pois ni näky on ku painajaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuva nahka on kieltämättä ällöttävää. Joskus katsoo laihduttajia miten hyvältä ne näyttää vaatteet päällä, mut sitku ne ottaa ne pois ni näky on ku painajaisesta.

No hei, ihrapossu ja punkerolollo ei ainakaan ole yhtään roikkuvaa ihoa :D Se miten tälläiset ylipainoiset kävelee on jo itsessään hyvin groteskia. Ja mammapalstalla toisilleen kehuu kuinka ei ainakaan iho roiku :DDD Ei kun ihan oikeasti, olette omat valintanne tehneet ja nyt ihmisiä inhottaa. Ihan yhtä lailla, oli liikaa ihoa tai rasvamuhkuroita.

Vierailija
4/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho pysyy kyllä muutoksen mukana, jos laihdutus ei ole super nopeaa. Kyllä kannattaisi motivoitua oman terveyden takia, eikä ulkonäön.

Vierailija
5/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, roikkuva nahka onkin oiva syy olla laihduttamatta.

Vierailija
6/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä linja, sipsiä ja sidukkaa sekä kiloittain irtokarkkeja.

Vierailija
7/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitä viitsii käydä joka hiton ketjussa kehuskelemassa että meikäläisellä sitä ei olekaan myötätuntoa sitten yhtään? outo tapa.

Vierailija
8/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös muita vaihtoehtoja kuin ylipainoinen ja hoikka.

Vierailija
9/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmiset laitatte kuntoon itsenne !!! hyi ! Jos "löysän" ihon takia ei halua laihduttaa, on syytä kysyä että miksi laiminlöin terveyttäni näin monia VUOSIA putkeen...

Vierailija
10/10 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, roikkuva nahka onkin oiva syy olla laihduttamatta.

Kyllä läskit aina jonkun syyn löytävät.