Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se vihdoin tapautui. Identiteettimuutos

Vierailija
06.10.2022 |

Poltin aiemmin tupakkaa ja lopetin polttamisen kymmeniä kertoja, pisimmillään vuosiksi. Palasin kuitenkin aina takaisin polttamaan, koska syvällä sisimmässäni koin olevani tupakoija. Lopulta identiteettini muuttui niin ettei tupakointi ollut enää minua ja lopetin. En elä ilman tupakkaa vaan elän elämää jossa tupakka ei ole enää mikään juttu.

Alkoholin käyttö kuitenkin jatkui. Olen lopettanut juomisen monta kertaa. Välillä on ollut kausia jolloin olen juonut todella vähän ja harvoin, välillä olen juonut tosi paljon. Nyt viimeiset kuukaudet olen juonut taas enemmän ja pohtinut lopettamista viikkokausia. Tässä välissä haluan huomauttaa, etten ole krapulassa eikä nämä pohdinnat johdu siitä.

Ding yhtäkkiä näin näyn tulevaisuuteen. Minulla on sosiaalisia menoja ja kalenterissa sekä suunnitelmissa vaikka mitä, mutta näen itseni niissä selvinpäin ihan luontevasti! Sosialisoin ja juhlin vesiselvänä, nautin olostani ja elämästä ilman alkoholia. Tämä identiteettimuutos on tuttu niiltä ajoilta kun lopetin tupakoinnin. Sen vaan tietää mikä kerta on viimeinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistaheijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi