Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudun nyt noloimmista fantasioistani

Vierailija
05.10.2022 |

Fantasioin usein että (julmat) naiset käyttäisivät minua vessanaan ja olisin muutenkin heidän orjansa. Seksiä en tietenkään heiltä saisi misään muodossa, korkeintaan saisin katsella kun harrastavat seksiä muiden kanssa. Ehkä jalkoja ja peppua saisin nuolla/suudella. Ehkä pääsisin myös nuolemaan muiden miesten spermoja naisten vartaloilta ja/tai lasteja syötettäisiin minulle väkisin käytetyistä kondomeista.

Olisin tietty siveysvyössä kaiken aikaa jatkuvassa kiimassa ja joutuisin anelemaan vapautusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen että Mami laittais plugin pepuuni, vaipat jalkaana ja imettäisi mehevää maitotisuaan. Voisi siinä samalla runkata myös kaluani.

Vierailija
2/8 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avautumisesta, mutta laitan tähän ketjuun (koska olen huono tekemään aloituksia :( )

No:

Ex asui vanhempiensa luona. Pyysi sitten minua "yökylään". Jarruttelin, et en minä nyt (krapulassa) lähde, jos tulee 1 tai 2 hätä: - Käyt sitten vessassa. Entäs jos sun faijas tulee ja vetelee mua turpiin? (olen 170cm hippiäinen, ja hän 155cm, faijansa n. 180cm, ruumiillisen työn tekijä). - Hän siihen, että minä tulen sitten väliin. No voihan nyt sentään, jos 155cm nainen lupaa tulla väliin, niin pakkohan se oli sitten lähteä. Katoin kyllä paikan, että jos se ukko tulee, niin hyppään vaikka ikkunasta ulos. 

Eipä tullut. Kuunneltiin, kun hänen vanhempansa katsoivat iltaysin uutiset, ja sitten äänet hiljeni. Hän sitten alkoi työntämään kättä mun alkkareihin. Sanoin, et usko nyt, et ei tehdä mitään, sänky natisee ja se ukko herää ja viskaa mut pihalle. Otti sitten kädestä kiinni: mennään tohon lattialle. Siinäpä sitten. Muistan vieläkin, kun hänen pakarat läiski sitä lautalattiaa vasten.

Sitten  takasin sänkyyn. Molemmat täristiin kylmästä: kysyin, että oliko tuossa nyt järkee mennä tuohon kylmälle lattialle? Vastasi siihen hymyillen: Oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin tuomitsevia kommentteja siitä miten sairas pervo olenkaan ja että hoitoa täytyisi alkaa etsimään, mutta ilokseni olen saanut hyväksyntää fantasioilleni.

ap

Vierailija
4/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hieman samanlainen fantasia. Olisi kiihottavaa olla esim. jossain naisten illanvietossa just samaan tapaan vessana, eli naiset kävisivät koko illan pissalla ja kakkalla päälleni ja saisin nuolla pimppinsä ja peppunsa puhtaaksi. Runkata saisin, mutta naisiin en saisi koskea nuolemista enempää.

Vierailija
5/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää ja samaan aikaan kiihottaa ajatus, että mies istuisi silmät sidottuna lattialla kasvot ylöspäin ja suu auki. Nostaisin hametta, vetäisin pikkarit pois, istuisin suun päälle ja pissaisin. Sitten vain nousisin siitä, ja korjaisin peilin edessä meikkiä, ja tervehtisin seuraavaa vessaan tulossa olevaa naista. 

Vierailija
6/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on noita miesten suuhun pissaamisjuttuja, niin kävisi se toisinkin päin.

Kun aamuisin on samaan aikaan hirveä kusihätä, ja kivikova erektio, menisin yksiöni suihkuun missä nainen odottaisi minua polvillaan suu kaluani kutsuvana raollaan. Ottaisin naista päästä kiinni, ja ohjaisin kauheassa kusihädässä ja erektiossa olevan kaluni syvälle naisen suuhun, ja antaisin kusen suihkuta suoraan naisen nieluun. Rakkoni tyhjettyä, alkaisin työnnellä kaluani edestakaisn naisen suussa ja pian tuntisin kuinka nautinnollinen paine jälleen kasvaa lantiossani. Laukeamisen hetkellä painaisin lantioni naisen kasvoihin asti, ja antaisin spermani syöksyä syvälle nieluun. Sitten laittaisin suihkun päälle, pesisin hiukseni, ja antaisin naisen imeä vielä viimeiset tipat minusta ennen kuin hän saippuoisi ja pesisi minut vyötäröstä alaspäin. Suihkunraikkaana ja ihanasti tyydytettynä olisi hyvä aloittaa uusi päivä.

Aamulla pystyn kusemaan tuolla erektiolla esim. suihkussa missä kusi lentää ohuena ja kovana suihkuna yläviistoon. Siihen perään aamusuihkussa on mukava myös vetää käteen.

Vierailija
7/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni hieman samanlainen fantasia. Olisi kiihottavaa olla esim. jossain naisten illanvietossa just samaan tapaan vessana, eli naiset kävisivät koko illan pissalla ja kakkalla päälleni ja saisin nuolla pimppinsä ja peppunsa puhtaaksi. Runkata saisin, mutta naisiin en saisi koskea nuolemista enempää.

Tuo juuri on se juttu että naiseen ei saisi koskea muutenkuin kielellä mikä korostaa alistettua asemaa.. mutta itse olisi pakko olla joko siveysvyössä tai sidottuna, koska jos saisin masturboida niin tulisin melkein heti ja sitten hommaan lopahtaisi kiinnostus melko todennäköisesti. Mielettömän piinallista tuo kaikki olisi..

ap

Vierailija
8/8 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ja samaan aikaan kiihottaa ajatus, että mies istuisi silmät sidottuna lattialla kasvot ylöspäin ja suu auki. Nostaisin hametta, vetäisin pikkarit pois, istuisin suun päälle ja pissaisin. Sitten vain nousisin siitä, ja korjaisin peilin edessä meikkiä, ja tervehtisin seuraavaa vessaan tulossa olevaa naista. 

Juuri näin, tuokin on käynyt mielessä että nainen saisi päättää saako mies nähdä vai ei, ja myös korvatulpat voisivat olla halutessa käytössä. Täydellisenä objektina naisille käytettäväksi.. tietenkin kovasti haluaisin nähdä minkälainen nainen minua käyttää varsinkin koska sieltä lattianrajasta on kiihottavaa nähdä nainen yläpuolella muotoineen, mutta tämäkin on yksi keino lisää alistaa ja sekös kiihottaa vain lisää.

Pissa ja sylki menee helposti alas, kiinteä materiaali vaatii ankaraa koulutusta ja jää helpommin sinne fantasia osastolle mutta ei ole sekään pois suljettua.. ja ymmärrettävää tuo on että naista ällöttää.. siihenkin on wc:n asemassa olevan miehen alistuttava. Jotkut naiset voivat ehkä löytää tästä myös vallan tuomaa nautintoa..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi