Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää pikkulauantaita! Kenellä on huomenna vapaapäivä?

Vierailija
05.10.2022 |

Minulla on 4 päivän työviikko: Maanantai, tiistai, keskiviikko ja perjantai. Eli keskiviikkoilta on "pikkulauantai".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vapaapäivä maanantaina, tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina. En ole ikinä ymmärtänyt mitä järkeä työteossa on.

Vierailija
2/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiistai on sitten pikkuperjantai eli ryyppypäivä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomena on kyllä vapaata, mutta ei se siitä mitään "pikkulauantaita" tee. Eikä isolauantaikaan automaattisesti tarkoita mitään ryyppypäivää.

Vierailija
4/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo melkein unohtanut, että ennen jotkut viettivät pikkulauantaita. Entä nykyään?

Vierailija
5/5 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "pikkulauantai" minulle ryyppypäivää tarkoita, kun ei oikea lauantaikaan ole ikinä sellainen ollut. Tämä on hetki, jolloin on aikaa kodille ja perheelle. Huomenna pitää sitten valmistautua perjantain työpäivään. Ja sunnuntaina maanantaihin. Minun työni ei ole sellainen, mihin mennään vain töihin, vaan minulla pitää olla asiakkaille tarjottavana hyvä syy saapua paikalle. Eli huominen vapaapäivä ei ole vapaa muusta kuin asiakastapaamisista. Valmistelevia töitä kyllä pitää tehdä. Normaalisti teen seuraavan päivän valmistelut illalla/iltapäivällä asiakastapaamisten jälkeen.