Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehelliset kommentit tästä hatusta 9v tytölle?

Vierailija
04.10.2022 |

Väri ja kuosi on juuri niin hyvät, mutta mitä mieltä muuten, onko tuo malli sen ikäiselle vielä ok? Ihan pakkaskelien vapaa-ajan ulkoilua varten.

https://hullutpaivat.com/tuote/158730576

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma 9 v ei päähänsä laittaisi. Mutta jos asutte jossain maalla onakotitalossa, niin kuka siellä kotipihassa ulkoillessa olisi näkemässä.

Muut onanoi niin kovin ettei huomaan tuota tamponi hattua 😭

Vierailija
22/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa, että täällä  tyrmätään täysin ja sanotaan että lapsellinen. Miksi se on lapsellinen? Kuka sen on keksinyt että tollanen on lapsellinen? Miksei sanota, että se on urheilullinen, koska kyllähän joissain talviurheiluissakin ton tyylisiä käytetään? 

Joka tapauksessa, antaisin lapsen itse päättää minkä mallisen pipon haluaa laittaa, kunhan pipo on tarpeeksi lämmin.  

Toi on kuitenkin selvästi eri mallinen kuin sellaiset vauvakypärät. Ja kun se hattu on oikeasti päässä ja siinä on haalarin kaulusta ja muuta päällä, ei se näytä ollenkaan tollaselta pötkylältä kuin kuvassa, vaan aika tavalliselta hatulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä, sekä malli, että kuosi. Ton kun pistää kouluun, niin varmasti tulee kiusatuksi. Voisivat vanhemmat asioita vähän sitäkin kautta miettiä, että haluavatko että omasta lapsesta tulee koulukiusattu typerien vaatteiden takia.

Vierailija
24/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi rakasti kypäräpipoja vielä tuossa iässä ja käytti koulussakin. Nyt 15v käyttää niitä enää perheen kesken omassa metsässä :)

Vierailija
25/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ihan ok jos tarkoitus on hiihdellä omassa metsässä, ja 9v itse vieläpä pitää hatusta. Mutta ikävä tosiasia on, että jos tuo päässä lähtee kouluun, niin tulee kiusatuksi. Paitsi ehkä jos ollaan jossain Utsjoella ja pakkasta on -50.

Vierailija
26/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo telkän pönttö?

Kiitos nauruista 🤭🤭🤣

Vierailija
27/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että tuo myssy on stockan alennus myynnissä: kaamea kypärä😳!!

Vierailija
28/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kokojakaan enää 9-vuotiaalle, meidän 4v käyttää tuota isointa 52 kokoa, ja on melko pienipäinen.

Vierailija
29/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollan koulumaailmassa .Lähi kasvattaja ei kysele tältä yhtään mitään vaatetus tai hatut ymm.Koululainen itse valitsee asunsa hattunsa ym.Sen mukaan mikä tyyli koululla on esimerkiksi ala-astella. Jotta ei tule pilkatuksi, syrjityksi, kiusatuksi.