Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehelliset kommentit tästä hatusta 9v tytölle?

Vierailija
04.10.2022 |

Väri ja kuosi on juuri niin hyvät, mutta mitä mieltä muuten, onko tuo malli sen ikäiselle vielä ok? Ihan pakkaskelien vapaa-ajan ulkoilua varten.

https://hullutpaivat.com/tuote/158730576

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluun en laittaisi, mutta vapaa-aikaan sopii mielestäni ihan hyvin.

Vierailija
2/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Anna tyttö itse valitsee. Tuskin haluaa tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset 9-vuotiaana olis nylkeneet minut jos olisin niille tuollaisia päähineitä kotiin kantanut

Vierailija
4/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo telkän pönttö?

Vierailija
5/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti 9v ikäinen eikä 9 kk? 

Vierailija
6/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta mulla meinasi kylkiluut murtua kun rupesi niin naurattamaan tuo hattu

Vierailija
7/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon ikäinen ja vähän vanhempikin ovat oppineet käyttämään sellaista ohutta mallia, joka tulee tavallisen pipon alle.

Vierailija
8/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 9 v ei päähänsä laittaisi. Mutta jos asutte jossain maalla onakotitalossa, niin kuka siellä kotipihassa ulkoillessa olisi näkemässä.

Vierailija
9/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, minkä vaatteiden kanssa laittaa. Jos lapsella talvihaalarit tai toppatakki ja toppahousut, sopii tuo sen kanssa. Mutta villakangastakin ja farkkujen kanssa olisi hassumpi.

Vierailija
10/29 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinpa että riippuu tosi paljon siitä päästä, mihin tuo laitetaan! Tarkoitan, että se saattaa näyttää hyvältä tai sitten tosi hölmöltä munalta. Miten se asettuukaan juuri siihen päähän. Kannattaa ehdottomasti kokeilla ensin.

Vierailija
11/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt tuosta kuvasta hattua, sulla on väärä linkki, tuossa kuvassa on kypärämyssy.

Tarkoititko tätä: https://hullutpaivat.com/tuote/157274262

Vierailija
12/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
13/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 9-vuotiaiden päähine. Tarhaikäisillähän tuollaisia kypärämyssyjä lähinnä on.

Kannattaa etsiä tavallisia villapipoja, missä on fleecevuori sisällä. Reimalta ainakin löytyy sellaisia tupsupipoja yksivärisinä ja raidallisina.

Vierailija
14/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hankkia sitä. Tuollainen kypärämyssy ei tunnu kivalta kasvoissa, kutittaa ja tulee hiki. Sen lisäksi että näyttää taaperotyyliseltä. 

Muistatteko hei niitä pörröhäntä-pipoja, jotka oli joskus tosi suosittuja? Ne hännät näytti kuin joiltain supikoiranhänniltä. :D 

Vierailija
15/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa oli kamalaa? Meidän (nyt 13v) tyttö käytti ainakin vielä viime talvena hiihtäessä vastaavanlaista yksiväristä.

Vierailija
16/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko hei niitä pörröhäntä-pipoja, jotka oli joskus tosi suosittuja? Ne hännät näytti kuin joiltain supikoiranhänniltä. :D [/quote]

Minun kouluaikaan ne olivat oikeita supikoiranhäntiä.

Vierailija
17/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on tainnut olla 5 v, kun on viimeksi tuon mallista pipoa päähänsä suostunut laittamaan.

Vierailija
18/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kotioloissa pakkaskelin ulkoiluun ihan ok, jos 9 v. tyttö sellaisen päähänsä suostuu laittamaan. Kysy tytöltäsi.

Vierailija
19/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että täällä  tyrmätään täysin ja sanotaan että lapsellinen. Miksi se on lapsellinen? Kuka sen on keksinyt että tollanen on lapsellinen? Miksei sanota, että se on urheilullinen, koska kyllähän joissain talviurheiluissakin ton tyylisiä käytetään? 

Joka tapauksessa, antaisin lapsen itse päättää minkä mallisen pipon haluaa laittaa, kunhan pipo on tarpeeksi lämmin.  

Vierailija
20/29 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi siitä tykkää niin ihan ok, mutta aika vauvamainen viritys