Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavara ei mene kaupaksi huuto.net:issä?

Vierailija
22.08.2008 |

Ennen turvaistuimet, Boob-imetyspaidat, haalarit yms. menivät helposti kaupaksi huuto.net:issä ja monesti huudot nousivat yli hintavarauksen. Nyt en saa oikein mitään kaupaksi. Ovatko harmaasävyiset turvaistuimet jo niin "out" että kukaan ei halua niitä ostaa? Haluavatko kaikki söpöjä retrokuvioita ja kirkkaita tehostevärejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin syytä. Ensiksikin tarjontaa on enemmän kuin ennen, kun yhä useammat alkavat myydä. Toivottavasti meilläkin mennään siihen, että vanhasta tavarasta saa vain vanhan hinnan, monesti hintapyynnöt ovat ihan älyttömiä.

Toiseksi ihmisten tietoisuus esim. turvaistuinten käyttöiästä on parantunut.

Ehkä niissä hintavarauksissa on tarkistamisen varaa?

Vierailija
2/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen niitä ostanut nyt uutena kaupasta 15 eurolla, paljon aleja ollut lähiaikoina, topit ja t-paidat tosiaan 15 e ja pitkähihaiset 22 e. joten et voi noista pyytää noista hinnoista kuin puolet jos uudenveroisia.

Turvaistuimista en tiedä muutakuin että sellainen tarvittaisiin mut uskaltaako käytettynä ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin paljon. Nyt jos laittaa jollekin negan aiheesta, niin jo heti lävähtää itselle kostonega.

Samoin jos ei ehdi ottaa yhteyttä ja maksaa 3 pv sisällä jonkun huudon päättymisestä yhteyttä, niin jotkut mammat iskee heti negan jne.

Uskallan ostaa enää sellaisiltä myyjiltä hyvin vähän joilla on tuhansia positiivisia eikä yhtään negoja.

Vierailija
4/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin paljon. Nyt jos laittaa jollekin negan aiheesta, niin jo heti lävähtää itselle kostonega.

Samoin jos ei ehdi ottaa yhteyttä ja maksaa 3 pv sisällä jonkun huudon päättymisestä yhteyttä, niin jotkut mammat iskee heti negan jne.

Uskallan ostaa enää sellaisiltä myyjiltä hyvin vähän joilla on tuhansia positiivisia eikä yhtään negoja.

Touhu on mennyt niin oudoksi... Ihme toimitusehtoja "automaattisessa viestissä tulee tilinumeroni, jos ei ostaja ota yhteyttä kolmessa päivässä, laitan tuotteet uudelleen myyntiin, maksua odotan 5 päivää, jonka jälkeen tulee automaattisesti nega".

Ostin enne jonkin verran, aina olen ottanut heti yhteyttä ja maksanut seuraavana päivänä - eikä mulla negoja olekaan. Ostokset ovat olleet vaihtelevia, osa todella hyviä, osa ihan kamalia. En jaksa alkaa vaahtoamaan minkään negojen kanssa, huutis ei ole minulle mikään uskonto tai myyjänä business, ainoastaan paikka kierrättää lasten vaatteita. Jos joku jotain huutaa, ja katoaa sitten savuna ilmaan, niin so? Ei mulla ole niin kiire. Laitan sitten vaikka kuukauden päästä sen uudestaan myyntiin. En myöskään sitten vaan osta enää sellaiselta myyjältä jolta saa kökköä.

Mulla on mennyt hommasta sillä tavalla maku, kun ihmiset tyyliin ostaa alesta haalareita ja myy niitä sitten normaalihinnalla huutiksessa.

Mulla on yksi vakimyyjä, jolta ostan upeita merkkivaatteita. Sitten seuraan jenkkimammojen kohteita, ostan heiltä Gymboreeta, vaikka vetävätkin huisisti välistä jostain outletista haetuista vaatteista :) Ne vaan on niin ihania.

Vierailija
5/5 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin myyn siellä kierrätysperiaatteella kamaa ja hinta sen mukainen, esim. käytetty, hyväkuntoinen kotimainen villapuku 3 e jne. Hyvin menee kaupaksi.

Sen sijaan hirvittää välillä se mentaliteetti, että käytetyn alena riittäisi esim. euron pari jostain 40 euron tuotteesta verrattuna ihan uuteen. Ja jälleenmyyjät saa mut ihan ärsyksiin asti, esim. myydään alesta ostettua uutta Marimekkoa kalliilla, uusi lasten päärynäpaita 16e jne. Tai "keräilyharvinaisuus", laguuninsininen (=vaaleansininen) Mariskooli 55 e. Just. :)

Postikulut tekee ostamisen monesti myös kannattamattomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi