G: Mistä viimeksi hermostuit miehellesi?
Kommentit (7)
parin päivän jälkeen mies totesi että täällä kotona on ihanan siistiä kun olet pois.
Hitto, kai siellä on siistiä kun mummot on hoitamassa lapsia ja siivoavat koko ajan! Kun olen kotona, mulle jää kaikki kotityöt vaikka olen kokopäivätöissä. Meinasi lähteä takas reissuun,...
ja tänä aamuna kun en meinannut löytää lumikolaa :)
tiuskaisin että etkö voi ottaa yskänlääkettä kun oli menossa ottamaan. rymistin takaisin sänkyyn ja laitoin korvatulpat. sai mennä itse nukuttamaan huonosti nukkuvan lapsemme kun kerran köhi ja herätti.
päivisin olen mukava mutta öisin tosi huonolla tuulella kun muksu niin huonouninen. (seli seli)
Pitäisi päättää uuden keittiön malli tms. Sen verran saa päätettyä, että löytää aina jotain vikaa niistä, jotka minä haluaisin (liian vaalea, liian tumma, huono profiili, sekava, liian yksivärinen), mutta ei sitten voi sanoa, mikä miellyttää. Argh.
Mun mies otti vapaata töistä, koska mä oon kipeenä ja tekee parhaillaan ruokaa tuolla ja pyörittää arkea ja huushollia ja jaksaa vielä hoitaa muakin. Varmaan mä olen sille ihan viime aikoinakin jostakin aivan mitättömästä hermostunutkin, mutta ei se sitä ansaitse.
Oli ollut kaverilla katsomassa peliä tjtn.