Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Muskin rauhansuunnitelma Ukrainan sotaan: Krim liitetään Venäjään

Vierailija
04.10.2022 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ba66db8c-8310-420d-8572-6d21556bcb89

Muistaakseni Elon Muskilla on jotain yhteyksiäkin Venäjälle? Koska on tehnyt avaruuskauppoja siellä.

Toki hän on myös USA:n hallinnon korkealle turvaluokiteltu henkilö, koska toimii yhteistyössä Nasan kanssa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodan ikävä totuus on, että joka hetki joku menettää henkensä. Viisas ihminen pyrkii rauhaan siinäkin tilanteessa kun se näyttää mahdottomalta.

Musk hakee "kompromissia" kansanmurhaavan ter rori valtion ja olemassaolostaan taistelevan suvereenin valtion välille. Paljastaa olevansa silkka Putinin persläven nuolija.

Mielipide tuokin. Minä olen mieluummin elossa kuin kuollut, elleivät ehdot ole täysin kohtuuttomat.

Et taida olla ukrainalainen. Helppo se on muiden alueita lahjoitella.

Sulle pitäisi lyödä postimerkki perseeseen ja lähettää ukrainaan. Slava Ukraiini.

Vierailija
62/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaahan Tesloja, ryssämieliset.

Ei niillä ole varaa edes Ladoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettimiehemmekin voi olla joskus väärässä. Se ei silti tarkoita että rakettimiehemme olisi epäpeisetti.

Vierailija
64/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sodan ikävä totuus on, että joka hetki joku menettää henkensä. Viisas ihminen pyrkii rauhaan siinäkin tilanteessa kun se näyttää mahdottomalta.

Musk hakee "kompromissia" kansanmurhaavan ter rori valtion ja olemassaolostaan taistelevan suvereenin valtion välille. Paljastaa olevansa silkka Putinin persläven nuolija.

Mielipide tuokin. Minä olen mieluummin elossa kuin kuollut, elleivät ehdot ole täysin kohtuuttomat.

Sulle pitäisi lyödä postimerkki perseeseen ja lähettää ukrainaan. Slava Ukraiini.

Sä et sieltä pietarista enää pääse edes postitse minnekään.

Vierailija
65/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, Igor on venäläinen tai sitten kotimainen rssän kätyri.

Igor esiintyy jalomielisenä rauhan kannattajana, kun puhe on Ukrainan antautumisesta, Venäjän heikosta sotaonnesta tai Kiovan ydinpommittamisella "jos sillä saadaan rauha".

Igor ei esiinny jalomielisenä rauhan kannattajana, jos puhe on Venäjän "oikeutetuista, pysyvistä ja loogisista" vaatimuksista Ukrainan valtion maaperän suhteen.

Vierailija
66/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et sieltä pietarista enää pääse edes postitse minnekään.

Inceli taas jankuttaa.

Vierailija
67/69 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk uskoo kolmannen maailmansodan alkavan kohta.

Vierailija
68/69 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krimista pitäisi tehdä toinen Ahvenanmaa, ei laivastotukikohtaa kenellekään. Säilyy Ukrainan alueena silti.

Juuri näin. Demilitarisointia valvomaan YK, ei mikään yksittäinen valtio vrt. Ahvenanmaa.

Vierailija
69/69 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs myönnytys Elonilla oli Ukrainalle? Ne uudet vaalitko jotta saavat omat alueensa takaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän