Elon Muskin rauhansuunnitelma Ukrainan sotaan: Krim liitetään Venäjään
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ba66db8c-8310-420d-8572-6d21556bcb89
Muistaakseni Elon Muskilla on jotain yhteyksiäkin Venäjälle? Koska on tehnyt avaruuskauppoja siellä.
Toki hän on myös USA:n hallinnon korkealle turvaluokiteltu henkilö, koska toimii yhteistyössä Nasan kanssa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ostakaahan Tesloja, ryssämieliset.
Ei niillä ole varaa edes Ladoihin.
Rakettimiehemmekin voi olla joskus väärässä. Se ei silti tarkoita että rakettimiehemme olisi epäpeisetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan ikävä totuus on, että joka hetki joku menettää henkensä. Viisas ihminen pyrkii rauhaan siinäkin tilanteessa kun se näyttää mahdottomalta.
Musk hakee "kompromissia" kansanmurhaavan ter rori valtion ja olemassaolostaan taistelevan suvereenin valtion välille. Paljastaa olevansa silkka Putinin persläven nuolija.
Mielipide tuokin. Minä olen mieluummin elossa kuin kuollut, elleivät ehdot ole täysin kohtuuttomat.
Et taida olla ukrainalainen. Helppo se on muiden alueita lahjoitella.
Sulle pitäisi lyödä postimerkki perseeseen ja lähettää ukrainaan. Slava Ukraiini.
Sä et sieltä pietarista enää pääse edes postitse minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan ikävä totuus on, että joka hetki joku menettää henkensä. Viisas ihminen pyrkii rauhaan siinäkin tilanteessa kun se näyttää mahdottomalta.
Musk hakee "kompromissia" kansanmurhaavan ter rori valtion ja olemassaolostaan taistelevan suvereenin valtion välille. Paljastaa olevansa silkka Putinin persläven nuolija.
Mielipide tuokin. Minä olen mieluummin elossa kuin kuollut, elleivät ehdot ole täysin kohtuuttomat.
Ei, Igor on venäläinen tai sitten kotimainen rssän kätyri.
Igor esiintyy jalomielisenä rauhan kannattajana, kun puhe on Ukrainan antautumisesta, Venäjän heikosta sotaonnesta tai Kiovan ydinpommittamisella "jos sillä saadaan rauha".
Igor ei esiinny jalomielisenä rauhan kannattajana, jos puhe on Venäjän "oikeutetuista, pysyvistä ja loogisista" vaatimuksista Ukrainan valtion maaperän suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle pitäisi lyödä postimerkki perseeseen ja lähettää ukrainaan. Slava Ukraiini.
Sä et sieltä pietarista enää pääse edes postitse minnekään.
Inceli taas jankuttaa.
Elon Musk uskoo kolmannen maailmansodan alkavan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Krimista pitäisi tehdä toinen Ahvenanmaa, ei laivastotukikohtaa kenellekään. Säilyy Ukrainan alueena silti.
Juuri näin. Demilitarisointia valvomaan YK, ei mikään yksittäinen valtio vrt. Ahvenanmaa.
Mikäs myönnytys Elonilla oli Ukrainalle? Ne uudet vaalitko jotta saavat omat alueensa takaisin?