USA:n selvitys: Putinilla on asperger!
Tämä selittäisi kyllä.
Kommentit (193)
Eivätkös aspergerit ole poikkeuksellisen empaattisia?
Vierailija kirjoitti:
toimiiko tämä
Tällä äijällä ei ainakaan pää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyt ala riittää jo tämä aspergerihmisten mollaaminen ja mustamaalaaminen. Tunnen pari tapausta, ovat aivan huikeita ihmisiä.
No niin on herra P myös, omalla kalmaisella tavallaan. Ikävä kyllä. Kyseinen oireyhtymä tunnettiin aikoinaan kuvaavalla termillä: autistinen psykopatia. Hyvä ominaisuus äärimmäisyyksiin mentäessä, oikeastaan välttämättömyys.
Ja kyllä: olen itse asperger.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että Putinilla olisi asperger. Ei se olisi pystynyt kipuamaan tuollaiseen asemaan aspergerin oireyhtymän kanssa. Aspergerhan vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Ennemminkin Putin saattaa olla sosiopaatti tai psykopaatti. Psykopaatit ovat yleensä sosiaalisesti taitavia pinnallisella tavalla, mutta ovat kykenemättömiä tuntemaan empatiaa.
Jospa se on sekä AS että psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei vaikuta aspergerilta, vaan vaikuttaa ennemminkin tyhmältä.
Diagnoosin tekeminen on aika haastavaa pelkkien tv-kuvien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ketju alkaa assburgeroitumaan..
Narsissiliikkeen häijy sabotaashi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, joku on, mutta todellinen toisen ihmisen todellinen ymmärtäminen voi olla vaikeaa.
Minusta Putinilla on aina ollut sekä Asperger että kaksisuuntainen mielialahäiriö ja narsismi.
Hän siis varsinainen IHME !
Lääketieteellinen ihme, ensimmäinen maailmassa, jolla on nämä kolme sairautta samalla ihmisellä.
Tosin.
Herää lopulta kysymys, onko hän ihminen ollenkaan ?
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä todellakaan ole. Mistä olet tällaisen käsityksen saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyt ala riittää jo tämä aspergerihmisten mollaaminen ja mustamaalaaminen. Tunnen pari tapausta, ovat aivan huikeita ihmisiä.
No niin on herra P myös, omalla kalmaisella tavallaan. Ikävä kyllä. Kyseinen oireyhtymä tunnettiin aikoinaan kuvaavalla termillä: autistinen psykopatia. Hyvä ominaisuus äärimmäisyyksiin mentäessä, oikeastaan välttämättömyys.
Ja kielellisesti lahjakas, oli todella osuvasti ilmaistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei vaikuta aspergerilta, vaan vaikuttaa ennemminkin tyhmältä.
Diagnoosin tekeminen on aika haastavaa pelkkien tv-kuvien perusteella.
Kyllähän monet amerikkalaiset on Putinin tavanneet. Ei ne diagnoosia pelkän telkkarin välityksellä tee.
Vierailija kirjoitti:
Joissain tilanteissa mutta eivät todellakaan kaikenkattavasti. Itse itkin kesällä Mursun kohtaloa, mutta en etäisen lähiomaiseni (jälkimmäinen pikemminkin epäoikeudenmukaisuudessaan turhautti, Mursu kosketti aidosti).
Vierailija kirjoitti:
Minusta Putinilla on aina ollut sekä Asperger että kaksisuuntainen mielialahäiriö ja narsismi.
Hän siis varsinainen IHME !
Lääketieteellinen ihme, ensimmäinen maailmassa, jolla on nämä kolme sairautta samalla ihmisellä.
Tosin.
Herää lopulta kysymys, onko hän ihminen ollenkaan ?
Mikä estää näitä kolmea esiintymästä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
MITÄÄN ASPERGERIÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.
Kyse on näistä psykiatrien keksimistä luokitteluista joilla saavat luokiteltua ihmiset uhreikseen ja napsimaan lääkebisneksen pillerietä= bisnes bisnes bisnes...
USA = bisnes, ja USAssa maailman psykiatri-johtajat kokoontuu kerran vuodessa hotellin sviittin ryyppäämään ja keksimään uusia mielensairauksia- siitä syntyy DSM- Mielensairaus-opas koko maailman hoito-laitoksille.
näin on myös keksitty asperger-tauti.
Psykiatriset lääkkeet vaarallisempia kuin luuletkaan (Psychiatric Drugs are More Dangerous - YouTube
ja linkit estetty:
mm tämä.:
Psykiatriset lääkkeet vaarallisempia kuin luuletkaan (Psychiatric Drugs are More Dangerous - YouTube
Putin on ilmiselvä psykopaatti. Eikä muuta. Millainen omatunto on , ilmeisesti sitä ei ole lainkaan kuten psykopaateilla ei ole. Ovat kylmäkalleja eivätkä tunne mistään huonoa omaatuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain tilanteissa mutta eivät todellakaan kaikenkattavasti. Itse itkin kesällä Mursun kohtaloa, mutta en etäisen lähiomaiseni (jälkimmäinen pikemminkin epäoikeudenmukaisuudessaan turhautti, Mursu kosketti aidosti).
As-piirteinen adhd-omaiseni on aina sympannut kaukaisia ihmisiä (esim. ulkomailla, menneisyydessä), mutta ollut helposti täysin lähisokea.
Hän on voinut myös ylikeskittyä yhteen ihmiseen hyvässä tai pahassa, kun muut eivät ole saaneet huomiota.
Jos nuo saisivat lapsen...
https://i0.wp.com/www.opindia.com/wp-content/uploads/2019/10/putin-mock…
Olis ihan sama kuin sanois että hänellä on HIV. Ei vaikuta lainkaan, jos ihminen on päästään sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopatia oli alunperin termi joka yksikertaisesti tarkoitti mielen sairautta. Termi tulee kreikan kielen sanoista psyche (sielu) ja pathos (kärsimys). Autistinen psykopatia siis tarkoittaa vain autistista mielenhäiriötä eikä sitä mitä psykopatia meinaa tänä päivänä.