Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

USA:n selvitys: Putinilla on asperger!

Vierailija
04.10.2022 |

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ollaan töissä mietitty jo aiemmin, samankaltaisia piirteitä.

T. Autistien ja aspergerien kanssa työskennellyt

En usko. Ei neurotyypilliset persoonat ovat luovia, älykkäitä ja keskimääräistä aikaansaavempia kuin neurotyypilliset, joiden kaikki aika tuhraantuu hiekkalaatikkoleikkeihin, juonitteluun ja mustamaalaamiseen ym. sosiaaliseen parveiluun. Pul Put on yksinkertaisesti pelkkä h ullu.

Vierailija
102/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkös aspergerit ole poikkeuksellisen empaattisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toimiiko  tämä

Tällä äijällä ei ainakaan pää toimi.

Vierailija
104/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt ala riittää jo tämä aspergerihmisten mollaaminen ja mustamaalaaminen. Tunnen pari tapausta, ovat aivan huikeita ihmisiä.

No niin on herra P myös, omalla kalmaisella tavallaan. Ikävä kyllä. Kyseinen oireyhtymä tunnettiin aikoinaan kuvaavalla termillä: autistinen psykopatia. Hyvä ominaisuus äärimmäisyyksiin mentäessä, oikeastaan välttämättömyys.

Ja kyllä: olen itse asperger.

Vierailija
105/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että Putinilla olisi asperger. Ei se olisi pystynyt kipuamaan tuollaiseen asemaan aspergerin oireyhtymän kanssa. Aspergerhan vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Ennemminkin Putin saattaa olla sosiopaatti tai psykopaatti. Psykopaatit ovat yleensä sosiaalisesti taitavia pinnallisella tavalla, mutta ovat kykenemättömiä tuntemaan empatiaa.

Jospa se on sekä AS että psykopaatti?

Vierailija
106/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei vaikuta aspergerilta,  vaan vaikuttaa ennemminkin tyhmältä.

Diagnoosin tekeminen on aika haastavaa pelkkien tv-kuvien perusteella.

Vierailija
107/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju alkaa assburgeroitumaan..

Narsissiliikkeen häijy sabotaashi.

Vierailija
108/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, joku on, mutta todellinen toisen ihmisen todellinen ymmärtäminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
109/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Putinilla on aina ollut sekä Asperger että kaksisuuntainen mielialahäiriö ja narsismi.

Hän siis varsinainen IHME !

Lääketieteellinen ihme, ensimmäinen maailmassa, jolla on nämä kolme sairautta samalla ihmisellä.

Tosin.

Herää lopulta kysymys, onko hän ihminen ollenkaan ?

Vierailija
110/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä todellakaan ole. Mistä olet tällaisen käsityksen saanut?

Vierailija
111/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt ala riittää jo tämä aspergerihmisten mollaaminen ja mustamaalaaminen. Tunnen pari tapausta, ovat aivan huikeita ihmisiä.

No niin on herra P myös, omalla kalmaisella tavallaan. Ikävä kyllä. Kyseinen oireyhtymä tunnettiin aikoinaan kuvaavalla termillä: autistinen psykopatia. Hyvä ominaisuus äärimmäisyyksiin mentäessä, oikeastaan välttämättömyys.

Ja kielellisesti lahjakas, oli todella osuvasti ilmaistu!

Vierailija
112/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei vaikuta aspergerilta,  vaan vaikuttaa ennemminkin tyhmältä.

Diagnoosin tekeminen on aika haastavaa pelkkien tv-kuvien perusteella.

Kyllähän monet amerikkalaiset on Putinin tavanneet. Ei ne diagnoosia pelkän telkkarin välityksellä tee.

Vierailija
113/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tilanteissa mutta eivät todellakaan kaikenkattavasti. Itse itkin kesällä Mursun kohtaloa, mutta en etäisen lähiomaiseni (jälkimmäinen pikemminkin epäoikeudenmukaisuudessaan turhautti, Mursu kosketti aidosti).

Vierailija
114/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Putinilla on aina ollut sekä Asperger että kaksisuuntainen mielialahäiriö ja narsismi.

Hän siis varsinainen IHME !

Lääketieteellinen ihme, ensimmäinen maailmassa, jolla on nämä kolme sairautta samalla ihmisellä.

Tosin.

Herää lopulta kysymys, onko hän ihminen ollenkaan ?

Mikä estää näitä kolmea esiintymästä yhdessä?

Vierailija
115/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄÄN  ASPERGERIÄ EI  OLE  OLEMASSAKAAN.

Kyse on  näistä  psykiatrien  keksimistä  luokitteluista  joilla  saavat  luokiteltua  ihmiset  uhreikseen  ja  napsimaan  lääkebisneksen pillerietä=  bisnes  bisnes  bisnes...

USA = bisnes, ja USAssa  maailman  psykiatri-johtajat kokoontuu  kerran  vuodessa  hotellin  sviittin  ryyppäämään  ja  keksimään  uusia  mielensairauksia- siitä  syntyy DSM- Mielensairaus-opas koko maailman hoito-laitoksille.

näin  on  myös  keksitty  asperger-tauti.

Psykiatriset lääkkeet vaarallisempia kuin luuletkaan (Psychiatric Drugs are More Dangerous - YouTube

ja linkit  estetty:

mm  tämä.:

Psykiatriset lääkkeet vaarallisempia kuin luuletkaan (Psychiatric Drugs are More Dangerous - YouTube

Vierailija
116/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin on ilmiselvä psykopaatti. Eikä muuta. Millainen omatunto on , ilmeisesti sitä ei ole lainkaan kuten psykopaateilla ei ole. Ovat kylmäkalleja eivätkä tunne mistään huonoa omaatuntoa.

Vierailija
117/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissain tilanteissa mutta eivät todellakaan kaikenkattavasti. Itse itkin kesällä Mursun kohtaloa, mutta en etäisen lähiomaiseni (jälkimmäinen pikemminkin epäoikeudenmukaisuudessaan turhautti, Mursu kosketti aidosti).

As-piirteinen adhd-omaiseni on aina sympannut kaukaisia ihmisiä (esim. ulkomailla, menneisyydessä), mutta ollut helposti täysin lähisokea.

Hän on voinut myös ylikeskittyä yhteen ihmiseen hyvässä tai pahassa, kun muut eivät ole saaneet huomiota.

Vierailija
118/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan sama kuin sanois että hänellä on HIV. Ei vaikuta lainkaan, jos ihminen on päästään sairas.

Vierailija
120/193 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopatia oli alunperin termi joka yksikertaisesti tarkoitti mielen sairautta. Termi tulee kreikan kielen sanoista psyche (sielu) ja pathos (kärsimys). Autistinen psykopatia siis tarkoittaa vain autistista mielenhäiriötä eikä sitä mitä psykopatia meinaa tänä päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan