Miten joku voi käyttäytyä näin? Mitä hänen kanssa pitäisi tehdä..
Suuttuessaan haukkuu toisen maan rakoon. Sen jälkeen mykkäkoulu. Jossain vaiheessa jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei pahoittelua, ei mitään. Kyseessä tuttava jonka kanssa pitää jonkin verran olla tekemisissä. Mutta miten tällaisen ihmisen saa tajuamaan että vähintä mitä voi tehdä on edes pahoitella!?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko jättää hänet omaan arvoonsa ja keskittyä parempana pysyvään omaan oloosi? Ei ole pakko jäädä kuuntelemaan haukuntaa. Voisitko sanoa, että et jaksa kuunnella? Yritä välttää ja älä ota ihosi alle. Hae parempia ihmissuhteita.
Näin yritän tehdäkin. Tekemisissä vain sen verran kuin on pakko. Mietin vaan että onko kovin tavallistakin tällainen ja vaadinko liikaa nyt? Lähipiirissäni ei tällä tavalla käyttäydytä. Vähintään pahoitellaan jos tällaista joskus harvoin tapahtuisi.
Miksi pitää pahoitella sitä, että on rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pahoitella sitä, että on rehellinen?
Miksi sitten hyvällä tuulella ollessa puhuu asiat ihan päinvastoin? Jommalla kummalla kerralla valehtelee
Äitini oli tuollainen. Lapsena oli järkyttävää se äidin mykkäkoulu.
Sun täytyy itse ymmärtää ettei toisten ihmisen velvollisuus ole ymmärtää asioita sinun haluamallasi tavalla, eikä toimia niin kuin sinä haluat.
Tämä ei tietenkään tarkoita että sun täytyy vain kestää tuollaista käytöstä toiselta. Itse kuitenkin päätät kenen kanssa olet tekemisissä, kuinka paljon jne.
Kun kyse on tuttavasta niin miten tuollaisia tilanteita pääsee edes syntymään?
Minä komensin tuommoisen miehen ulos. Se märisi takaisin pari vuotta, en ottanut, sitten estin sen kaikki yhteydenotot.
Ja miksikö se noin käyttäytyi, no kun se on mies, näitä nykyajan vätylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy itse ymmärtää ettei toisten ihmisen velvollisuus ole ymmärtää asioita sinun haluamallasi tavalla, eikä toimia niin kuin sinä haluat.
Tämä ei tietenkään tarkoita että sun täytyy vain kestää tuollaista käytöstä toiselta. Itse kuitenkin päätät kenen kanssa olet tekemisissä, kuinka paljon jne.
Kun kyse on tuttavasta niin miten tuollaisia tilanteita pääsee edes syntymään?
Viisaasti sanottu. Vähitellen on lopetettava yhteydenpito kokonaan. Ei tuollaista tarvi sietää.
Voisitko jättää hänet omaan arvoonsa ja keskittyä parempana pysyvään omaan oloosi? Ei ole pakko jäädä kuuntelemaan haukuntaa. Voisitko sanoa, että et jaksa kuunnella? Yritä välttää ja älä ota ihosi alle. Hae parempia ihmissuhteita.