Hain jälleen neljää työtä!
Toukokuusta lähtien olen joka kuukausi hakenut neljää työtä! Yhteenkään en ole saanut minkäänlaista vastausta!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mä hain yhtä niinku pitikin ja sain vastauksen. Kieltävän tosin, mutta kiva sekin saada.
Teitkö ap avoimia hakemuksia?
Kyllä! Mutta ikäni alkaa olla jo liikaa työnantajille!
Vierailija kirjoitti:
V i tt u wau. Haluatko mitalin?
Haluutko sä ?
Vierailija kirjoitti:
V i tt u wau. Haluatko mitalin?
En! Kiitos kuitenkin ehdotuksesta!
Eihän työhakemukseen/cv:hen vaadita laittamaan ikää. Kokeileppas seuraavaksi tätä taktiikkaa, voit päästä jopa haastatteluun.
Minunkin pitäisi taas hakea neljää työtä ja ilmoittaa niistä työkkäriin. Tuntuu jotenkin kornille... Olen kuitenkin 50vee...
Ymmärrän hyvin että nuorison perään katsotaan, mutta tällainen vanhojen tätien holhoaminen tuntuu jo vähän liioittelulle...
Vierailija kirjoitti:
Minunkin pitäisi taas hakea neljää työtä ja ilmoittaa niistä työkkäriin. Tuntuu jotenkin kornille... Olen kuitenkin 50vee...
Ymmärrän hyvin että nuorison perään katsotaan, mutta tällainen vanhojen tätien holhoaminen tuntuu jo vähän liioittelulle...
Sulla vanhalla tädillä on kuitenkin potentiaalisia työvuosia vielä yli kymmenen jäljellä. Suomi nousuun, kaikkien työpanosta tarvitaan!
Vierailija kirjoitti:
Eihän työhakemukseen/cv:hen vaadita laittamaan ikää. Kokeileppas seuraavaksi tätä taktiikkaa, voit päästä jopa haastatteluun.
En viitsi valehdella,tai olla laittamatta mitään,mikä poikeaa todellisuudesta!
Itse en ole hakenut ikinä työpaikkaa ja palkkaa tulee Kelalta 1400€.
Harmittaa vaan että en saa asua omakotitalossa :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla vanhalla tädillä on kuitenkin potentiaalisia työvuosia vielä yli kymmenen jäljellä. Suomi nousuun, kaikkien työpanosta tarvitaan!
Kyllä tarvitaan, mutta tuo turha kyttääminen ei oikein nostata mielialaa. Kyllä minä osaa niitä hakemuksia laittaa ilman työkkärin kyselyjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään valehtelua. En minäkään laita muuta kuin nimen, yhteystiedot, koulutuksen ja relevantin työkokemuksen.
Sait nyt työkkärin tantan tyytyväiseksi. Sait hänet hymyilemään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään valehtelua. En minäkään laita muuta kuin nimen, yhteystiedot, koulutuksen ja relevantin työkokemuksen.
Mitä ne nimitiedolla tekee. Laitan vaan puhelin numeron ja "voin aloittaa maanantai aamuna työt"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hymyilee,ehkä ei! Aivan sama! Tunnen"tantan"! Olen nähnyt hänen hymyn! Aika nätti,vaikka onkin ko virassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne nimitiedolla tekee. Laitan vaan puhelin numeron ja "voin aloittaa maanantai aamuna työt"
Olet oikeassa, sukupuolen ilmoittaminen voi aiheuttaa sukupuolista syrjintää. Voin aloittaa heti tai sopimuksen mukaan, se teksti laitetaan siihen työhakemukseen. CV on työhakemuksen liite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hymyilee,ehkä ei! Aivan sama! Tunnen"tantan"! Olen nähnyt hänen hymyn! Aika nätti,vaikka onkin ko virassa!
Niinpä, varmaan nuori ja nätti ja saanut työpaikan hymyilemällä kauniisti työhaastattelussa. Tai sitten on rekrytoijan sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin 16 v. Vielä voivat muuttaa lakeja niin 20v.
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin joka paikkaan täyttämään sellaisen valmiin kaavakkeen, johon se cv sitten liitettään, kun ei ollut mitään suoraa sähköpostia johon voisi hakemuksen laittaa vaan hakemus tehtiin yritysten omien sivujen valmiiden kaavakkeiden kautta.
Näissä kaavakkeissa tulee olla nimet ja sotut sun muut ja näinhän ne "väärän nimisetkin" saadaan automaattikarsittua, aivan kuten väärän ikäiset ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hakenut ikinä työpaikkaa ja palkkaa tulee Kelalta 1400€.
Harmittaa vaan että en saa asua omakotitalossa :/
Mulla on brutto 1400e 30h per viikko työstä ja ei tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin joka paikkaan täyttämään sellaisen valmiin kaavakkeen, johon se cv sitten liitettään, kun ei ollut mitään suoraa sähköpostia johon voisi hakemuksen laittaa vaan hakemus tehtiin yritysten omien sivujen valmiiden kaavakkeiden kautta.
Näissä kaavakkeissa tulee olla nimet ja sotut sun muut ja näinhän ne "väärän nimisetkin" saadaan automaattikarsittua, aivan kuten väärän ikäiset ja muut.
Eihän mikään pakota hakemaan tuollaisia työpaikkoja. Voit hakea aivan mihin vain, kunhan tulee se neljä kuussa täyteen eli tuet rullaavat jatkossakin.
Mä hain yhtä niinku pitikin ja sain vastauksen. Kieltävän tosin, mutta kiva sekin saada.
Teitkö ap avoimia hakemuksia?