Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla hyvä työkaveri olematta täysi kynnysmatto?

Vierailija
04.10.2022 |

Tuntuu että minusta pidetään vain silloin kun teen kaiken muiden puolesta mutisematta. Työkaverit työntävät omia tehtäviään minulle ja jos kyseenalaistan asiaa, äänensävyt kiristyvät heti ja työkaverit ottavat nokkiinsa. Autan välillä mielelläni mutta auttaminen tuntuu olevan todella yksipuolista, silloin kun itse olen vaikka lomalla ja olen pyytänyt jotain hoitamaan tehtäviäni sillä aikaa, huomaan palattuani että ''sijainen'' on hoitanut ehkä pari helpointa hommaa mutta ollut omien sanojensa mukaan liian kiireinen hoitaakseen muita. Ehkä tämä työyhteisö ei vain ole minun paikkani ja pitäisi etsiä uusi työ, vaikka työtehtävät itsessään ovat ihan ok.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat työpaikkaa ja aloitat puhtaalta pöydältä, tuolla ei enää onnistu, kun olet lähtenyt kynnysmattolinjalle.

Seuraavassa paikassa olet avoin ja ystävällinen, mutta pidät kiinni rajoistasi. Et tee hommia muiden puolesta, mutta neuvomalla autat. Silloin kun autat konkreettisesti jotain toista, esim. sairasloman ajan, pidät huolen, ettet ala toistamaan sitä automaattisesti. Eli opettelemat sanomaan "valitettavasti nyt en ehdi". 

Vierailija
2/2 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIdät turvan ummessa ja teet työsi... Sen takia olet siellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän