Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko tyytyväinen 3.3% palkankorotukseen?

Vierailija
03.10.2022 |

Sen verran hoitsut sai. Keskimäärin vuosittain seuraavat 5 vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot vie kokopalkan kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 250€:n korotuksen, niin vero% nousi niin että käteen jää 52€ enemmän kuin ennen korotusta. Jee.

Enemmänkin pitäisi tehdä remonttia tuohon verottamiseen eikä niinkään korotuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain 250€:n korotuksen, niin vero% nousi niin että käteen jää 52€ enemmän kuin ennen korotusta. Jee.

Enemmänkin pitäisi tehdä remonttia tuohon verottamiseen eikä niinkään korotuksiin.

Ei pidä paikkaansa tuo mitä sanoit. Kovillakin tuloilla palkanlisästä jää itselle vähän alle puolet.

Olet vain sössinyt ennakonpidätyksesi tai sitten kyse ei ole verosta vaan jostain muusta maksusta jonka suuruus nousi tulojen noustessa.

Vierailija
4/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut tuollaista korotusta, joten kyllä se kelpaisi. Mutta tuskin se hoitoalan kaikkia ongelmia korjaa.

Vierailija
5/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo korotus olisi minulla noin 150e/vuosi. Tähän asti olen saanut keskimäärin 230e/vuosi lisää (sisältäen yleiskorotukset sekä henkilökohtaiset palkankorotukset). Ehkä olisin ihan tyytyväinen tuohonkin.

Vierailija
6/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa tuo mitä sanoit. Kovillakin tuloilla palkanlisästä jää itselle vähän alle puolet.

Olet vain sössinyt ennakonpidätyksesi tai sitten kyse ei ole verosta vaan jostain muusta maksusta jonka suuruus nousi tulojen noustessa.

No joo. En ollut ottanut huomioon tuota korotusta, ja osa siitä selittyy ettei verot jakaannu tasaisesti koko vuodelle. Mutta muuten tuo pitää ihan paikkansa. 

Ens vuonna sitten jakautuu tasaisemmin ja saa ehkä vähän enemmän käteen.