Mikä palstahullu olisit?
Minä voisin olla vaikka markettikosmetiikkahullu.
Kommentit (24)
Mä olisin kielioppihullu. Paasaisin mielipuolisesti ammusta iltaan lähes jokaisen viestin yhdys_sana_virheestä ja kaikesta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin kielioppihullu. Paasaisin mielipuolisesti ammusta iltaan lähes jokaisen viestin yhdys_sana_virheestä ja kaikesta muustakin.
Olet varastanut minun hulluuteni😅
Tyypillinen hysteerinen maski-kotivara-säästäjä-kituuttaja-täti
Jaahas, lähen paskalle -hullu.
No, morjens 💩💩💩
Positiivisuus-rakentavuus-ystävällisyyshullu.
Miten niin olisit? Olen palstan jouluhullu, kukkahullu ja juhannushullu :D
Vierailija kirjoitti:
Olisin kielioppihullun side kick joka vouhkaa karmeasta sitä ja sitä tapahtui sen ja sen toimesta. Uskokaa että suomessa ei ole tuollaista rakennetta ja käyttäkää aktiivia jos tekijä on tunnettu.
Palstahullu vouhkasi passiivista, eikä niin että passiivista vouhkattiin palstahullun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vihrernatsi joka poistaa väärämieliset aloitukset.
Kuulostat pikemminkin Olkiukkohullulta.
Voisin olla kielioppi- tai yhdyssanahullu.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisuus-rakentavuus-ystävällisyyshullu.
Sama. Minua aina surettaa lukea täältä, jos jollakulla menee huonosti. En myöskään ymmärrä, miten joku voi vastata esim. Itsetuhoiselle ihmiselle ilkeästi, tahdon uskoa että eivät oikeasti tarkoita sitä.
Sanna Marin -hulluja av.llä lienee useita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on markettikosmetiikkahullu?
Olen tehnyt enemmän kuin yhden aloituksen ja paljon kommentteja markettikosmetiikasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varastanut minun hulluuteni😅
Ja minun!
Koiran emäntänä voisin toistuvasti kysellä, mihin voi jättää virtsanäytteen.
Mikä on markettikosmetiikkahullu?