Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liharuokien laitto äklöttää

Vierailija
03.10.2022 |

Broilerin käsittely erityisesti vastenmielistä, oli marinadia tai ei. Kokolihaa en edes osaa tehdä ruuaksi mutta jauhelihan muotoilu esim. pihveiksi yök. Kala menettelee muuten mutta Norjan kassilohi haisee ihan jätteille!
Perheelle joutuu näitä ruokia tekemään ja pitämään vielä silmät auki ja haistamaan kaikki hajut...Mitään eettisiä syitä mulla ei erityisemmin ole.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se kassilohi kotimaiseen kirjoloheen. Se ei haise.

Vierailija
2/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda se kassilohi kotimaiseen kirjoloheen. Se ei haise.

Samaa mieltä, älytöntä syödä haisevaa kassilohta, kun on edullisempi ja parempi kotimainen vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten teet? Se laittaa ruoan joka sen syö.

Vierailija
4/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö lihaa, ja jos muu perhe sitä haluaa, niin saavat itse laittaa.

Vierailija
5/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 80-90 Luku? Otin joulu kinkun uunista pois. Tuli vaan äklö olo.Loppu lihan ,siipikarjan valmistus siihen,kuin kaikki leikeleiden syönti..Silti en tunnusta olen vege. En vaan syö edellä mainittuja tuotteita.

Vierailija
6/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat? Mä olen kasvissyöjä ollut 16-vuotiaasta asti enkä todellakaan laita perheelle liharuokaa. Saavat syödä sitä kodin ulkopuolella jos tahtovat, tai jos mies haluaisi laittaa niin saisi laittaa (ei tapahdu koskaan käytännössä muuta kuin että kesällä voi joskus makkaroita pihalla grillata).

Vierailija
7/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 80-90 Luku? Otin joulu kinkun uunista pois. Tuli vaan äklö olo.Loppu lihan ,siipikarjan valmistus siihen,kuin kaikki leikeleiden syönti..Silti en tunnusta olen vege. En vaan syö edellä mainittuja

tuotteita.

Mulla sama homma, en senjälkeen ole syönyt. Olin oksentaa kun yritin paistaa jauhelihaa. EN senjälkeen ole koskenut. Myös jätin broilerit pois, hyi. Olen nyt opetellut kasvisjuttuja, muuta sun muuta.

Vierailija
8/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua on hieman ällöttänyt, on naudan maksan käsittely raakana. Niljakas ja verinen, yh. Hyvää paistettuna kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän