Liharuokien laitto äklöttää
Broilerin käsittely erityisesti vastenmielistä, oli marinadia tai ei. Kokolihaa en edes osaa tehdä ruuaksi mutta jauhelihan muotoilu esim. pihveiksi yök. Kala menettelee muuten mutta Norjan kassilohi haisee ihan jätteille!
Perheelle joutuu näitä ruokia tekemään ja pitämään vielä silmät auki ja haistamaan kaikki hajut...Mitään eettisiä syitä mulla ei erityisemmin ole.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vaihda se kassilohi kotimaiseen kirjoloheen. Se ei haise.
Samaa mieltä, älytöntä syödä haisevaa kassilohta, kun on edullisempi ja parempi kotimainen vaihtoehto.
Miksi sitten teet? Se laittaa ruoan joka sen syö.
Mä en syö lihaa, ja jos muu perhe sitä haluaa, niin saavat itse laittaa.
Joku 80-90 Luku? Otin joulu kinkun uunista pois. Tuli vaan äklö olo.Loppu lihan ,siipikarjan valmistus siihen,kuin kaikki leikeleiden syönti..Silti en tunnusta olen vege. En vaan syö edellä mainittuja tuotteita.
Miksi laitat? Mä olen kasvissyöjä ollut 16-vuotiaasta asti enkä todellakaan laita perheelle liharuokaa. Saavat syödä sitä kodin ulkopuolella jos tahtovat, tai jos mies haluaisi laittaa niin saisi laittaa (ei tapahdu koskaan käytännössä muuta kuin että kesällä voi joskus makkaroita pihalla grillata).
Vierailija kirjoitti:
Joku 80-90 Luku? Otin joulu kinkun uunista pois. Tuli vaan äklö olo.Loppu lihan ,siipikarjan valmistus siihen,kuin kaikki leikeleiden syönti..Silti en tunnusta olen vege. En vaan syö edellä mainittuja
tuotteita.
Mulla sama homma, en senjälkeen ole syönyt. Olin oksentaa kun yritin paistaa jauhelihaa. EN senjälkeen ole koskenut. Myös jätin broilerit pois, hyi. Olen nyt opetellut kasvisjuttuja, muuta sun muuta.
Ainoa mikä mua on hieman ällöttänyt, on naudan maksan käsittely raakana. Niljakas ja verinen, yh. Hyvää paistettuna kyllä.
Vaihda se kassilohi kotimaiseen kirjoloheen. Se ei haise.