Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos toinen ihminen ei osoita oma-aloitteisuutta yhteydenpitoon

Vierailija
03.10.2022 |

Niin annatteko vain olla ja haihtua pois? Itselläni on joku pakottava tarve ylläpitää näitä vaikka yksipuolisesti, mutta pitäisi varmaan vaan antaa olla. Mitä oikeasti teen sellaisilla joita ei kiinnosta olla kanssani tekemisissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tule sellainen olo, että se toinen ei sitten näe ketään ja on niin erakoitunut, ettei kykyne yhteydenpitoon. Silloin kyllä vielä yritän vaikka olisi yksipuolista. Tietysti sillä edellytyksellä että se toinen lähtee sitten edes johonkin toimintaan mukaan.

Vierailija
2/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksinäinen?

Suurin osa ystävistä hiipuu pois, mutta uusia tulee tilalle. Itse toivoisin, että antaisivat olla kuten teen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttoi se kun lopetin miettimästä haluaako joku viettää kanssani aikaa tai pitääkö hän yhteyttä minkä verran. Aloin kysyä itseltäni, että viihdynkö minä hänen seurassaan ja onko minulla hänen seurassaan hyvä olla (sen lisäksi että itse tietenkin panostan oman osuuteni enkä ole mikään energiavampyyri).

Ja tärkein oli löytää ihan vain oman seuran ilo ja arvo. Viihdyn omassa seurassani nykyään niin hyvin, ettei minun tarvitse pitää elämässäni ihmisiä, joista en pidä yhtä paljon kuin itsestäni.

Vierailija
4/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla ja katoan hänen elämästä lopullisesti. Sen enempää murehtimatta asiaa! Ihmisiä tulee ja menee. Jotkut jää kuitenkin elämän.

Vierailija
5/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen ihmisen arvo häipyisi kokonaan jos on pidempi tauko? Itse kyllä tykkään monista tutuistani vaikka onkin pidempi tauko. Olen vaan enemmän sitä luonnetta että jutellaan kun törmätään eikä netin kautta.

Vierailija
6/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan messengerissä 20 kaveria kenen kanssa keskusteltiin päivittäin. Sitten jossain vaiheessa huomasin, että minä aloitin aina keskustelut ja kyselin kuulumiset ja päätin kokeilla, että tuleeko keskustelua jos en ole se keskustelun aloittaja. Sen jälkeen keskustelut on ollut aika vähissä. Pari kyseli, että minne olen kadonnut, kun en enää kirjoittele. Oli jotenkin helpottunut ja harmistunut olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan