Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Lidlissä on myynnissä vain kahta erilaista maustettua ruokakermaa? Sais tulla lisää vaihtoehtoja!

Vierailija
03.10.2022 |

Ootteko samaa mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kukaan käyttää noita sotkuja?

Vierailija
2/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Osta tavallista kermaa ja mausta ruokasi itse. Valmiiksi maustetut kermat ovat turhin tuote ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kukaan käyttää noita sotkuja?

Ihania kun kaataa samaan kulhoon hunajamarinoituja broiskuja ja ananasrenkaita! Maustaa hyppysellisellä aromisuolaa.

Vierailija
4/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa maustaa itse ruokaasi ?

Ei tarvitse tulla lisää vaihtoehtoja

Vierailija
5/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä hyllytila.

Siellä on esim. aivan naurettavasti laitettu päällekkäin ja sekaisin samaan pahvilootaan lihamakaronilaatikko ja lihaperunasoselaatikko ja ovat vielä niin lähellä seuraavaa hyllyä ettei saa otettua kuin etummaiset, eli sitä pahvilootaa on pakko repiä ulospäin jos meinaa sieltä oikean tuotteen saada.

Aivan vit...   naurettava kauppa.

Vierailija
6/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa majoneesihyllyn kohdalla, mutta toisin päin. Miksi joku haluaisi ostaa kurkku-, tomaatti-, chili-, valkosipuli-, paprika-, pippuri- jne. majoneeseja? Sitten kotona on kasa avattuja pulloja kutakin makua. Minä ostan perusmajoneesia ja tarvittaessa lisään siihen maustetta. Yksi pullo vie paljon vähemmän tilaa. Samoin kermaa (oikeaa tai ruoka-) voi ostaa maustamattomana – ja maustaa itse.

Vierailija
7/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissitärkkelystä ja maitoa = ruokakerma.

Tekee ruoasta kuin ruoasta kiisselin. En pitänyt kaalilaatikkokiisselistä, mun kaalilaatikkoon ei kuulu maito eikä tärkki. En pitänyt Janssonin kiisselistä. En pidä valmisruokalaatkoista joissa kaikissa kiisselimäinen litku. Jne.

Vierailija
8/8 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhjyukl kirjoitti:

Ei riitä hyllytila.

Siellä on esim. aivan naurettavasti laitettu päällekkäin ja sekaisin samaan pahvilootaan lihamakaronilaatikko ja lihaperunasoselaatikko ja ovat vielä niin lähellä seuraavaa hyllyä ettei saa otettua kuin etummaiset, eli sitä pahvilootaa on pakko repiä ulospäin jos meinaa sieltä oikean tuotteen saada.

Aivan vit...   naurettava kauppa.

Vaikka viljastakin saa paremman hinnan, Lepolan mukaan se ei kuitenkaan riitä kattamaan kohonneita kustannuksia.

Samaan aikaan ruokakauppaa hallitsevat K- ja S-ryhmät ovat takoneet loistavaa tulosta. Niihin sodan kallistama raaka-ainemarkkina tai mikään muukaan ei tunnu vaikuttavan.

Kesko jopa onnistui tekemään historiansa parhaan neljännesvuosituloksen keskellä kriisiä.

https://yle.fi/uutiset/74-20000532

Mieti mihin rahasi kannat. Lidlissä on paljon kotimaisia tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi