Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa?

Vierailija
03.10.2022 |

Ongelmanani on se, että en saa mitään aikaiseksi ilman ulkoista "pakkoa". Eli pystyn kyllä hoitamaan pakolliset työt hyvin ja välillä jopa teen niitä innossani, mutta vapaa-ajalla en saa mitään tehtyä.

Istun päivät pitkät koneella, joskus pakotan itseni vähän siivoamaan ja käymään kaupassa.
Minulla ei ole perhettä eikä juurikaan ystäviä. Tuntuu että elämästäni puuttuu merkityksellisyys ja "sisältö", mutta en osaa sitä itse hankkia. En koe kuitenkaan olevani masentunut, sillä olen kyllä kiinnostunut asioista, en vain jaksa keskittyä mihinkään uuteen asiaan esim. harrastukseen kovin pitkää aikaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasta kaivaa

Vierailija
2/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaali: tarvitsen jonkun käskemään. Ihminen on sosiaalinen laumaeläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon tollanen, onneks en yleensä.

Vierailija
4/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Töissä kävin tunnollisesti ja siellä suoritinkin itseni loppuun. Nykyään vaan makaan neljän seinän sisällä enkä saa mitään aikaiseksi, hädin tuskin tiskit tiskattua kun pakko. Eräässä vaiheessa yritin seurusteluakin, mutta ei sekään varmaan olisi minua mitenkään aktivoinut. En siinäkään tyngässä tuntunut saavan mitään aikaiseksi, koska häpesin etten osaa mitään niin mitä sitä sitten edes yrittää. Nykyäänkin ulosmenemistä rajoittaa se, etten kehtaa mennä ulos. Talvi helpottaa, kun pimeä tulee niin aikaisin.

Vierailija
5/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny kuule just tota samaa: mikäd sua vaivaa ?

Vierailija
6/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteesi voisi määritellä: saamaton nahjus. Sinänsä eihän se mikään sairaus ole. Jotkut vaan on. Tietysti jos se määriteltäisiin sairaudeksi, olisit oikeutettu saamaan hoitoa, sairaslomaa, kuntoutusta ja kaikenlaista yhteiskunnan tukea kärsimyksiisi.

Mutta onneksi ei ole määritelty.

Vierailija
7/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus.

Vierailija
8/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennukseltahan tää kuulostaa, lievältä, mut nyt ois korkea aika tarttua siihen.

Päihteet pois (ainakin tilapäisesti) , joka päivä ulos, joka päivä liikuntaa ja joku uus harrastus mikä vie sut ihmisten pariin töiden jälkeen, d vitamiini purkki kaupasta jos ei ole vielä.

Vierailija
9/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tämän tunnistan, mutta miten saan tehtyä itsestäni tehokkaan menestyjän tai korotettua itseni edes toimeliaaksi vetelykseksi?

-Ap

Vierailija
10/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siis tämän tunnistan, mutta miten saan tehtyä itsestäni tehokkaan menestyjän tai korotettua itseni edes toimeliaaksi vetelykseksi?

-Ap

Tekemällä noi asiat mitkä tohon aikasemmin lueteltiin, jos ei huvita lääkäriltä saa pillereitä jotka ei poista ongelmaamut vie sulta kyvyn välittää siitä.

Vierailija
11/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti liian monimutkainen asia selvittää tässä hetkessä, mutta osaatko englantia? Jos osaat niin kannattaa tutustua David Hawkinsin teoriaan värähtelytasoista. Jos et ole hengellinen tai usko yliluonnolliseen, opit toimivat hyvin jos ne ottaa ihan vain kuvainnollisestikin.

Suosittelisin myös kehittämään henkistä resilienssiä. Välitön antautuminen sille ettei huvita/ahdistaa/pelottaa/ei jaksa on matalan tason värähtelyä. Ymmärrys siitä, että onni on tahtotila, on elämän yksi tärkeitä oppitunteja. Tee sisäistä työtä ja lopeta odottamassa ulkopuolisia tekijöitä.

Vierailija
12/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaan ihan perus melankolinen luonne. Kyllä itsekin työni hoidan, mutta muuta ei sitten oikein meinaakaan saada aikaiseksi. Ei ole paikkoja mihin innoissani menisin, eikä harrastuksia mitä innoissani tekisin. Mikään ei oikein kiinnosta niin kauheasti.

Vierailija
13/13 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vaan ihan perus melankolinen luonne. Kyllä itsekin työni hoidan, mutta muuta ei sitten oikein meinaakaan saada aikaiseksi. Ei ole paikkoja mihin innoissani menisin, eikä harrastuksia mitä innoissani tekisin. Mikään ei oikein kiinnosta niin kauheasti.

Sä et taida tietää mitä melankolinen tarkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi