Paljon yleensä mitat pienenee, kun laihduttaa 3,5 kg?
Olen laihtunut 3,5 kg kahden kuukauden aikana.
Alussa mitat olivat
104 rinta
87 rinnan alus
87 vyötärö
107 lantio
Nyt 3,5 kg laihtumisen jälkeen mitat ovat
107 rinta
85 rinnan alus
84 vyötärö
104 lantio.
Mitä mitat vs. kilot kertovat teille? Onko laihtuminen todellista vai vain nestettä?
Kommentit (14)
Ylä ja alapää pienenee! Jäljelle jää vain pömpöttävä masu!
Vierailija kirjoitti:
Ylä ja alapää pienenee! Jäljelle jää vain pömpöttävä masu!
Sinä et sitten yhtään katsonut tuota viestiä...
Jos oot nainen, sun pitäs mitata samaan aikaan kuusta, kun ekat mitat. Menkat/ovulaatio aika turvottaa myös rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot nainen, sun pitäs mitata samaan aikaan kuusta, kun ekat mitat. Menkat/ovulaatio aika turvottaa myös rintoja.
Olen ohittanut jo vaihdevuodet. Eli tuskin hormonit siihen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juu, mittasin samaan aikaan kuusta kylläkin. Kun tasan kaksi kuukautta tuli täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit en mummoista tiiä. Ehkä sulla jotenkin vaan ne rinnat roikkuu erilailla ja mitta on ryppyjen välissä. Onnea vanhuuslaihdutukseen. Helppoa se hoitajilla sit liikutella, kun et paina liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit en mummoista tiiä. Ehkä sulla jotenkin vaan ne rinnat roikkuu erilailla ja mitta on ryppyjen välissä. Onnea vanhuuslaihdutukseen. Helppoa se hoitajilla sit liikutella, kun et paina liikoja.
Ei kai ne rinnat roiku eri lailla, jos on samat rintaliivit?
On tässä vielä 30 vuotta vanhuuteen....
Eikö yleensä nyrkkisääntö ole että 5kg on yksi vaatekoko. Siitä kai voi jotain päätellä, mutta yksilöllistä tuo on.
Riippuu henkilöstä ja lähtötilanteesta.
Mun mielestä nyrkkisääntö on että 8 kg on yksi vaatekoko.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu henkilöstä ja lähtötilanteesta.
olen 176 cm pitkä ja lähtötilanteessa 77 kg painava. Nyt siis 74 kg.
Vierailija kirjoitti:
Läskit menneet meijereihin.
Silloin kun painoin 62 kg (ja olen siis 176 cm pitkä), niin kuppikokoni oli yhden kupin pienempi.
Äh, siis rinta on nytkin 104 (ei 107). Eli rinnoista en ole laihtunut senttiäkään.
ap