Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Vauvafoorumin fiktiivisellä Tallinnan risteilyllä tapahtuu?

Vierailija
03.10.2022 |

Tuntematon voima maailmankaikkeudesta imaisee Vauvafoorumin käyttäjät jättiläismäiselle risteilyalukselle ja säätää, että porukan on laivaa ohjaavaa miehistöä ja muut henkilökuntaa lukuun ottamatta pärjättävä keskenään risteilyn ajan ennen kuin paluu normiarkeen mahdollistuu. Mitä arvelet risteilyllä tapahtuvan ja minkälaisia keskusteluita siellä syntyy tuttujen ja tuntemattomien keskustelijoiden välillä?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku heittää kaikki poikalapset mereen.

Vierailija
122/127 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissu Vantaalta, Moi! kirjoitti:

Risteilijät ovat pukeutuneet

:D

No Moi, Lissu !

Sori, ku erehdyin henkilöstä.

Mä luulin, että sä olet Minna.

Ai että kuka Minna?

No se Minna Vantaalta, joka joskus 1994-1996 etsi viikonlopPUSEURAA (palvelussa Love Con...tion, eli se, missä ysi yhdistää ja mitä mainostettiin kuponkiuutisissa).

Ei, ei ollut näppishäiriö CAPS LOCK -näppäimessä, vaan tuon "viikonloppuseuraa" -sanan ulkoasulla vain pyrin jäljittelemään Minnan puhetapaa ja tuon sanan painotusta, jossa Minna siis painotti äänellään sanaa alkaen "PU" -tavusta.

Tuossa palvelussa oli hauska bugi: palvelu sylkäisi äänitaajuusmerkeillä korvaani tuon Minnan puhelinnumeron. Minulla ei kuitenkaan ole absoluuttista sävelkorvaa eikä kykyä erotella korvakuulolta kahta samanaikaista epäsäveltä (jollaisia äänitaajuusmerkit ovat), joten en saanut tuon Minnan numeroa.

Palvelun kautta toki Minnalle saattoi yrittää soittaa, mutta en tavoittanut häntä kertaakaan.

Tämä tietysti laittoi miettimään, etsikö Minna aivan oikeasti seuraa, vai oliko koko ilmoitus pelkkää pilaa.

No, ehkä voin lohduttautua ajatuksella, että jos nainen ei osaa edes painottaa puhuessaan suomenkieltä oikein (eikä kyseessä ole huonosti suomea osaava ulkomaalainen, jonka kohdalla tuollaisen voisi antaa anteeksi), niin kyseessä ei ole ns. "elämäni nainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilijä kulkee hyttikäytävää pitkin kyyneliään pyyhkimen, avaa hyttinsä oven, astuu hartiat lysyssä yksinäiseen hyttiinsä, istuu sängylle ja kuiskaa: "Minulla oli risteilylle vääränlainen rannekello".

Vierailija
124/127 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Palstapersut liputtivat ilmoittautumisketjun ja se poistui elikkäs matkaan ei päästy.

Vierailija
125/127 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelijatähtikaunotar kirjoitti:

Tämä oli pelastus. Pääsin pois siitä rahtilaivasta! Se oli menossa johonkin Pakistaniaan ja voin kertoa että minulla oli ikävät oltavat. Koko ajan olin lukkiutuneena nuhjuiseen hyttiin. Minua todella pelotti kun ne laivan työntekijät kävivät koputtelemassa hyttini ovella. No tietenkin kaunoluistimeni ja kaikki arvokkaat strassi-paljetti-timantti koristellut esiintymisasuni ne ryöväsivät. Mutta nyt on taas kaikki hyvin. Aloitinkin jo uuden luisteluesitykseni suunnittelun. Kivaa olla teidän seurassa ihanat rakkaat AV- ystäväni. 🤗😙

Mitääää!!!! Miksi tämä rahtilaiva saapui johonkin Karachiin? Jatkuuko minun painajainen näiden moukkien seurassa? Tulkaa nyt hakemaan minut pois täältä.

Vierailija
126/127 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buffet'n tarjoiluista ei päästy yksimielisyyteen, joten kaikilla on omat eväät: ananaata ja kaalta.

Eikö hauhta? Edes vähän?

Vierailija
127/127 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä