Onko ihmisiä, jotka eivät osaa rakastaa?
Eli ovat itsekkäitä, mielihalujensa mukaan meneviä. Välillä voivat olla sitten toisesta ihmisestä välittäviä, mutta tämä on häilyvää.
Kommentit (28)
Mä en osaa rakastaa ihmisiä. Rakastan kyllä luontoa ja eläimiä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko näillä vauva kautta taapero sivuilla käyttää sanaa rakkaus, taitaa olla aika harva nähnyt saatikka kokenut, kateutta ja katkeruutta, vihaa. Sitä täältä löytyy, jos jengi ei olis täällä luettas Alibista.
Yritin tehdä aloituksen, johon ei tulisi mitään keskustelua narsismista, mutta tulihan sitä taas tähänkin. Huoh.
Mielestäni tuollainen lokerointi pilaa kaikki hyvät keskustelut ilmiöistä.
ap
rakkaus= kiimaa kirjoitti:
mitä on rakkaus minä 55v miehenä en ole kokenut kuin kiimaa
Etkö tunne miehiä kohtaan yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko näillä vauva kautta taapero sivuilla käyttää sanaa rakkaus, taitaa olla aika harva nähnyt saatikka kokenut, kateutta ja katkeruutta, vihaa. Sitä täältä löytyy, jos jengi ei olis täällä luettas Alibista.
Yritin tehdä aloituksen, johon ei tulisi mitään keskustelua narsismista, mutta tulihan sitä taas tähänkin. Huoh.
Mielestäni tuollainen lokerointi pilaa kaikki hyvät keskustelut ilmiöistä.
Jo sun käyttämäs sana lokerointi kertoo että haluut täällä nyt vaan pelleillä ja jankuttaa. Hae ittelles joku oma foorumi missä saat pätee.
ap
Kyllähän heitä on, jotka eivät osaa syystä tai toisesta rakastaa.
Mun muija on tunneköyhä, ei osaa rakastaa, eikä arvosta läheisyyttä/hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mun muija on tunneköyhä, ei osaa rakastaa, eikä arvosta läheisyyttä/hellyyttä.
Todella harmillista.