Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies katselee vieraita naisia vaikka parisuhteessa

Vierailija
03.10.2022 |

Yhdessä yli 15 vuotta. Olemme vakiintunut pariskunta, lapsiakin on. Suhteemme alusta mies on vilkuillut muita naisia, asiasta on joskus keskustelukin, tiukkaankin sävyyn. En ole varma ymmärtääkö vieläkään miten asia minua loukkaa. Ei näe sitä itse niin pahana asiana kuin miltä minusta tuntuu.

Nyt viime aikoina taas aktivoitunut muiden vilkuilussa. Oikeen terävöityy tai hätkähtää kun kaunis/viehättävä nainen osuu kohdalle. Seuraa katseellaan. Jos otan asian puheeksi niin kieltää, en ole katsonut, en tajua mistä puhut.

Mitähän tässä pitäisi tehdä, antaa olla vai etsiä perimmäisiä syitä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketselee, kun sillä on silmät.

Vierailija
22/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo minunkin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katselee elokuvien naisia!

Vierailija
24/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös naiset tekevät niin eli katsovat vieraita miehiä sillä silmällä koska se on luonnonlaki ja lisääntyminen ja geenien sekoittuminen mahdollisimman monella tavalla ihmiskunnan säilymisen kannalta vaatii sitä , on aina vaatinut ja tulee jatkossakin vaatimaan.

Ikuinen rakkaus ja uskollisuus on hölynpölyä niin kuin horoskoopitkin,  uskoo ken tahtoo.

Siinä kohtaa kun tulee lapsia, niin uskollisuus saa ihan uusia piirteitä. Asioita alkaa miettiä lasten kannalta eikä vaan itsensä kannalta.

Vierailija
25/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei uskalla katsella kun pelkää naisia

Vierailija
26/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Mun mies arvostaa kauniita ja itsestään huoltapitäviä naisia ja ihan varmasti nauttii näkemästään.

Minä katson mielelläni tyylikkäitä ja itsestään huolta pitäviä miehiä ikään katsomatta.

Toki katsomme ja näemme myös toisemme hyväksyvästi ja näkemästämme pitäen.

Mitä sitten? Ei ole ongelma

Vierailija
27/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pitää pukeutua niqabiin tai burkaan, niin ei miehet tuijota.

Vierailija
28/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran elämässäni joutunut tekemisiin tuollaisen kaikkia naisia kyttäävän ja mielistelevän kuvotuksen kanssa. Siitä oppineena en katsele toimintaa hetkeäkään. Tuo kuvio ei nimittäin koskaan mene niin, että *vain katsellaan* ja *saa katsella*. Seuraavaksi *ketään ei voi omistaa* ja muut klisheet. Ihmispaariaa.

Vierailija
29/31 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että katselee, vaan ihastuu. Eikä kuitenkaan myönnä. Häkeltyy ja punastuu kun näkee tietyn henkilön.

Silti elää minun kanssani, inttää vastaan jos kysyn asiasta. Syyttää minua. Miksi?

Vierailija
30/31 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies kertoi että kun näköpiiriin tulee naikkonen joka mitä ilmeisimmin on pukeutunut niin että haluaisi kerätä tietynlaisten miesten huomiota, niin hän keskustelee vaimonsa kanssa katsoen vaimoaan silmiin. Ja lisäsi että hänelle syntyy vaikutelma kuin hänen vaimonsa arvostaisi miehensä toimintaperiaatetta ja sen mukaista käytäntöä.

Vierailija
31/31 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, katseleeko naisia, autoja vai kukkasia? Anna olla. Omaa itsetuntoa kannattaa hiukan voimistaa, jos katselu aiheuttaa sinussa pahaa mieltä tai jotain alemmuudentunnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi