Lue keskustelun säännöt.
Siskokset Nella ja Milla -ovatko nimet mielestäsi liian samantyyppiset vai kivasti samanlaiset?
Kommentit (2)
minun maluuni liian samanlaiset. kuulostaa siltä kuin olisivat koiria tai kissoja...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ne on kivasti samanlaiset. Nilla ja Milla jos olisi niin ne olisi liian samanlaiset.