Jos on nollatunti sopimus ja saa työkkärin päivärähaa, niin pitää ottaa vastaan, mitä töitä tarjotaan?
Miten sitten voi toteuttaa niitä töihinkutsuja, jos pitää olla muualla töissä?
Kommentit (6)
Miten jollakulla muualta saapuneella naisella voi olla kaikki oikeudet, vaikka ei tee mitään muiden hyväksi? Pitää varmaan muidenkin vedota siihen, ettei heidänkään tarvitse.
Sitten jos saa muuta työtä, tietenkin voi sanoa sinne nollatuntipaikkaan, että olen nyt muualla töissä ja olen käytettävissä kun itse sanon koska olen, jos ei halua sitä kokonaan irtisanoa.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollakulla muualta saapuneella naisella voi olla kaikki oikeudet, vaikka ei tee mitään muiden hyväksi? Pitää varmaan muidenkin vedota siihen, ettei heidänkään tarvitse.
Hä? Mitä sä horiset? Mikä nainen?
Varmaan riippuu siitä kuinka paljon siellä nollasopimuspaikassa on tunteja. Ja siitä kuinka paljon haluaa tehdä töitä.
Jos löytää paremman työn, niin tietenkin sen voi ottaa vastaan. Ilmoittaa vaan sinne nollapaikkaan, että ei pysty ottamaan työtunteja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan riippuu siitä kuinka paljon siellä nollasopimuspaikassa on tunteja. Ja siitä kuinka paljon haluaa tehdä töitä.
Jos löytää paremman työn, niin tietenkin sen voi ottaa vastaan. Ilmoittaa vaan sinne nollapaikkaan, että ei pysty ottamaan työtunteja.
Mutta työkkäri edellyttää varmaan sitä aktiivista työnhakua, jos saa jotain työttömyyskorvausta?
No sitten on siellä muualla eikä voi toteuttaa kutsuja.