Nainen; olet ensitreffeillä miehen kanssa kaljalla...sitten mies sanoo menevänsä "pissille". Miyä ajattelet/teet?
Kommentit (27)
Toivon mielessäni, että tuo ei kuulu hänen normaaliin sanavarastoonsa. Ja varmaan selailisin kans puhelinta.
Onko mies taaperon isä? Tuttavapiirissäni osalta pikkulasten vanhemmista häviää normaali kielenkäyttö ja puhuvat aikuisille samoilla sanoilla kuin parivuotiaille. On yleensä onneksi ohimenevää.
Olen yli 100 kiloinen mies ja käyn pisulla istualteen.
Nauran. Ei se nyt niin vakavaa ole, yksi sana sinne tai tänne.
Jos tarkoitus on kysyä sanavalinnasta, niin ajattelen, että mies ei vielä tiedä, mitä sanaa asiasta itse käytän, ja valitsee siksi tuollaisen vähän lapsenomaisen. No, miksi ei olisi voinut sanoa, että käy vessassa, mutta en ota pulttia tuosta käyttämästään sanavalinnasta siitäkään. Itsehän kyllä käyn kusella; toivottavasti se ei miestä haittaa.
Odotellessani en selaa puhelinta, sillä netinkäyttö sillä on viheliäistä. Pystyn hyvin viihtymään hetkisen omissa ajatuksissani tai ympäristöäni tarkkaillen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 100 kiloinen mies ja käyn pisulla istualteen.
Niin pitääkin.
Ajattelen että nää oli vikat treffit. Ei tarvitse raportoida ruumiintoiminnoista ekoilla. Plärään varmaan (tinderiä).
Vierailija kirjoitti:
Otan luurin esiin ja alan selailla. Juon oman olueni.
Miksi et voi olla hetkeä luuria selailematta?
Ajatteli ettei halua häätää sinua pois liian groteskilla kielenkäytöllä.
Mun ex käytti tai käyttää pissille sanaa. Alkuun kuulosti tosi oudolle. Mutta niin siihen vuosien mittaan tottui.
Ajattelisin, että siinäpä ihan rehellinen tavis. Menee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä ajattelit päättää minun vapaa-ajastani ihan heti? Kuule kun en minä ole mikään kukkaruukku mikä nököttää hyllyllä odottamassa että sinua kiinnostaa katsoa ja kastella kukat. Jos et ole paikalla niin minä teen mitä minua huvittaa. En ole mitenkään velvollinen viihdyttämään jättämääsi hajuvanaa sillä aikaa kun olet vessassa.
Mies oli kohtelias, sai väännettyä normaalin, meen paskalle, ensitreffimuotoon.
Ajattelen, että miten hän ratkaisee suhisemisongelman.
Menen mukaan, otan mittanauhan esille ja laitan ylös tärkeitä mittoja. Otan kuvan ja lähetän tekstarin kavereille. Jään odottamaan ystävien arviointia.
Jokainen tinderitreffinainen toimii näin, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä ajattelit päättää minun vapaa-ajastani ihan heti? Kuule kun en minä ole mikään kukkaruukku mikä nököttää hyllyllä odottamassa että sinua kiinnostaa katsoa ja kastella kukat. Jos et ole paikalla niin minä teen mitä minua huvittaa. En ole mitenkään velvollinen viihdyttämään jättämääsi hajuvanaa sillä aikaa kun olet vessassa.
Silti ihmettelen, että mikä siinä luurissa viehättää niin paljon, että heti pitää ottaa esiin?