Kuka muu tykkää siitä Erittäin hieno suomalainen-shampoosta, joka on siinä sinisessä pullossa?
Itse tykkään siitä monestakin syystä.
-edullinen hinta
-riittoisa
-tekee (ainakin mun) hiuksista ilmavammat ja tuuheammat
-sopii myös syväpuhdistavaksi shampooksi.
Harvemmin löytää noin hyvää tuotetta noin edulliseen hintaan.
Kommentit (30)
Sopii oikein hyvin minun hiuksilleni.
Se on ihan paras shampoo ja vielä silikoniton.
Haju tuo hyvät lapsuudenmuistot esiin!
Tulee mieleen lapsuus ja mökillä saunomiset kesällä.
Mun ex-mies tykkää siitä. Minusta haisee niin pahalle, etten halua edes kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Mustikka -shampoo?
Mustikka-shampoo taitaa muistaakseni olla siinä violetin värisessä pullossa. 🤔 Tää sininen on sitä ihan perus perus-shampoota. Ostan Lidlistä aina puolen litran pullon sitä.
Ja joo, onhan siinä vähän vahva haju ainakin aluksi mutta ei mitenkään paha mun mielestä. Ja kyllä nenä siihen tottuu. Ap
Sopii mökille ja pihasaunaan erittäin hyvin. Myös vihreä hoitoaine ja mustikkashampoo.
Hellämietonen rules myös...
Erittäin hienoa suomalainen shampoo is made out of people!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustikka -shampoo?
Mustikka-shampoo taitaa muistaakseni olla siinä violetin värisessä pullossa. 🤔 Tää sininen on sitä ihan perus perus-shampoota. Ostan Lidlistä aina puolen litran pullon sitä.
Ja joo, onhan siinä vähän vahva haju ainakin aluksi mutta ei mitenkään paha mun mielestä. Ja kyllä nenä siihen tottuu. Ap
Eikä se kuivissa hiuksissa enää yhtään tuoksu se vahva haju. Ap
Käytän sitä. Ihan miellyttävää ja puhdistaa. Lisäksi hoitoainetta, vaihdellen Garnier, L'Oreal tai muu perus.
Vierailija kirjoitti:
Sopii mökille ja pihasaunaan erittäin hyvin. Myös vihreä hoitoaine ja mustikkashampoo.
Hellämietonen rules myös...
Onko vielä jossain myynnissä hellämietosta?
Tykkään myös ja mun hiuspohja. On jotenkin sopivan hellävarainen , vaikka kuitenkin pesee tosi hyvin . Esimerkiksi Garnier Fructis on viimeaikoina jäänyt kaupanhyllylle, koska päänahka meni ihan ruvelle.
Ostin ja minusta tuoksu oli muuttunut. Ei ollut enää niin raikas kuin lapsena. Sehän tuoksui kauan. Tuoksuhysteerikot varmaan vaikuttaneet tuohonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin ja minusta tuoksu oli muuttunut. Ei ollut enää niin raikas kuin lapsena. Sehän tuoksui kauan. Tuoksuhysteerikot varmaan vaikuttaneet tuohonkin.
Sun aistit on vaan turtuneet lapsuudesta.
Eihän mikään tuoksu enää samalta kuin lapsuudessa. Edes äidin tekemä pulla, vaikka edelleen maailman parasta onkin.
Sekä minä että mies saatiin siitä hilseongelma, eli ei välttämättä sovi kaikille. Linna shampoo oli vielä pahempi.