Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miesten orgasmit erilaisia riippuen miten saatu...siis panemalla, suihinotolla vai käsityönä?

Vierailija
02.10.2022 |

Tuli vaan mieleen, kun aamulla mies ensin sormetti ja pani samalla minulle, sitten pani itselleen, mutta ei lauennutkaan, joten otin käteen kalun ja sitten mies tuli aivan karmeesti karjuen. Sanoi sitten että on aivan erilainen ja kova tuo käsillä vedetty, Onko se yleistä? Vai riippuuko kerrrasta...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän riippuu kerrasta ja fiiliksistä, kuin menetelmästä.

Juurikin noin. Minä ainakaan en aina laukea suihinotolla tai käsihoidolla jos ei ole sellainen fiilis. Oikealla fiiliksellä ja tilanteessa molemmat voi olla todella mahtavia.

22/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on ne erilaisia kun keskenään vertaa.Se toki vaihtelee mikä milloinkin tuntuu parhaalta tai voimakkaammalta.Jo itsessään fiilis itsellä ja toisella vaikuttaa sekä eri tavoilla tehdyt toteutukset miltä milloinkin tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on yksilöllisiä juttuja.

Mulla menetelmä ja tekniikka vaikuttaa orkun voimakkuuteen. Parhaat saan silloin, kun vaimo hoitaa mut käsillään. Toiseksi paras on suihinotto, mutta ei se kyllä ole kaukana noista käsijutuista, esim. eilen oli vaan pakko huutaa, kun tulin, se tuntui niin hyvältä. Huonoimmat orkut saan panemalla vaimoa.

Tuo kaikki johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että käsi- ja suuhoidoissa saan käskittyä täydellisesti tuntemaan nautintoa, kun ei itse tarvitse tehdä mitään, eikä osa energiasta mene huhkimiseen vaimon päällä, tms.

Vierailija
24/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla orgasmi ei tarkoita hyvää seksiä. Laukean, jos haluan ja jos seksi on nautittavaa, pitkitän ja olen vaikka laukeamatta, jos se vain kestää pidempään.

Eli tarkoittaa, että matka on tärkeämpi kuin päämäärä.

Vierailija
25/45 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun kokemusta on vain yhdestä vaihtoehdosta, käsitöistä.

m48

Vierailija
26/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muusta kuin yhdynnästä, ja sitäkin saa harvoin. vaimo ei anna handjobia tai suuseksiä. M52

Vierailija
27/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin voimakkuudesta tulee minulla ehkä 80% siitä miten kiihottava tilanne on ja loput 20% mekaanisesta puristuksesta/vatkauksesta/tärinästä.

Mekaaninen puoli vaikuttaa lähinnä niin että jos on aivan totaalisen löysä ja likomärkä pillu niin saan kyllä hirveällä nylkytyksellä lastin lentämään sisään mutta puristuksen puutuessa orgasmia ei tule lainkaan.

Sama kuin ruined orgasm jossa nainen lopettaa runkkaamisen samalla hetkellä kun tunnistaa kalun nytkähtelystä miehen ylittäneen rajan jonka jälkeen siemensyöksyä ei voi enää pysäyttää.

Vierailija
28/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja jatkona edelliseen: orgasmin voimakkuudessa on todella dramaattinen ero täydellisestä orgasmin puuttumisesta (pelkkä siemensyöksy) sellaiseen tärinäorkkuun että päässä kohisee ja silmissä näkyy tähtiä.

Vierailija
29/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihinotto tai kunnon käsihoito parhaita. Ja ihan siitä syystä, että miehenä voin vain ja ainoastaan keskittyä omaan nautintooni.

Niin, mun mies siis sanoi naidessaan, ettei nyt saa, No otin heti kalun käteeni ja sehän oli liukas tietysti ja aloin heti edellä melkoisen hyvällä puristuksella ihan koko terskan yli kunnolla. Hei alkoi mies huokailemaan tosissaan, joten jatkoin toimia. Yllätyin silti sen karjunnan tasosta, se oli melko infernaalista ja yllättävää.

Rupesin miettimään, että olenko nyt joku löysäpillu, vaikka mies väittää etten, ja osaan puristella pillulla kalua myös. 

Ainahan se mietityttää.,,, meillä kyllä seksiä siis jokapäivä, joten sekin voi vaikuttaa.

Ei tässä ole mitään sen kummallisempaa kuin se fakta että "liian liukkaana" on miehelle vaikeampi tulla (toki se hyvältä tuntuu), mutta eritoten pidemmän session päälle tai joka päivä touhuten kalu vaatii vain kovempaa simulaatiota ja hinkkausta. Viikon panttaamisen jälkeen nyt laukeaa käsille ihan vain päin puhaltamalla.

Vierailija
30/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m48

Vain oman käden kauttako?

Vierailija
31/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ne on erilaisia ihan joka seksi/runkku kerralla, eikä hirveästi voi tietää etukäteen minkälainen orkku tulee milläkin kerralla.

Jokaisella eri metodilla voi saada jättiläisorgasmin, tai yhtäläisesti vaikka luulisi saavansa jättiläisorgasmin, se voi olla täysin tuhnu.

Asiaan voi hieman vaikuttaa itsetutkiskelulla. Sopiva tauko (ei liian pitkäkään niin kuin jotkut kuvittelee), jokin erikois kiihottava yllätyksellinen asia on tapahtunut, tai koko seksikerta jopa on sellainen, krapula on ihan hyvin tiedetty, pitkittäminen edgetys. Tällaisia voi tarkoituksella kokeilla mutta ei sekään mitään takaa.

Joskus taas hyvinkin nopeassa ja valmistautumassa "minuutti"sessiossa voi tulla aivan uskomaton jyrähdys. Vaikka olisi lauennut jo kaksi kertaa sen päivän aikana.

Vierailija
32/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

Vain oman käden kauttako?

No, kun ei kovin hääppönen kooltaan ole, niin eipä sillä "maailmaa" valloiteta.

m48

Vierailija
33/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin voimakkuudesta tulee minulla ehkä 80% siitä miten kiihottava tilanne on ja loput 20% mekaanisesta puristuksesta/vatkauksesta/tärinästä.

Aika lailla sama.

Tuskin tulen koskaan unohtamaan kuinka vaimo kauan sitten otti minulta ensimmäistä kertaa suihin. Hän oli kuin lapsi karkkikaupassa, silmät kiiluen avasi housuni ja ahmi penistä kuin viimeistä päivää. Toimituksen aikana hän piti pari lyhyttä taukoa, hymyili viekoittelevasti ja huokaili miten ihanaa se hänestä oli, vaikka minähän se olin jolle tilanteessa hyvää tehtiin. Kun huippu tuli niin jalat kirjaimellisesti meinasi lähteä alta. Mutta koin tosiaan juuri noin, että tilanteen kiihottavuus, se miten vaimo niin kovasti ja innokkaasti halusi minut hoidella vastasi tuossa suurimmasta osasta orgasmin voimakkuudesta, vaikkei teknisessä suorituksessakaan todellakaan mitään vikaa ollut.

Vierailija
34/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin rajun puoleista nussimista ja kun nainen tulee voimakkaasti ja pillu supistelee, siinä on taattu hyvä orgasmi.

Vierailija
35/45 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kaikkein voimakkaimmat orgasmit ovat tulleet suihinotosta. Näihin on liittynyt sellainen tunne kuin lantioni ja selkärankani sulaisivat nautinnosta ja orgasmi lähtisi suurella paineella syöksyen niskasta asti kaluuni ja naisen suuhun. 

Kukaan ei ole ottanut suihin, mutta voisin kuvitella, että se tuntuu juuri tuolta.

Vierailija
36/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kaikkein voimakkaimmat orgasmit ovat tulleet suihinotosta. Näihin on liittynyt sellainen tunne kuin lantioni ja selkärankani sulaisivat nautinnosta ja orgasmi lähtisi suurella paineella syöksyen niskasta asti kaluuni ja naisen suuhun. 

Kukaan ei ole ottanut suihin, mutta voisin kuvitella, että se tuntuu juuri tuolta.

Olet sekä jäänyt paljosta paitsi, ja et mistään. Sillä parhaimmillaan se tuntuu juuri tuolta kun oma mieli on kohdallaan ja saat sekä intohimoista ja rakkaudella annettua suulla hyväilyä jonka päämääränä on saada sinut laukeamaan. Pahimmillaan se on velvollisuuden tunnosta annettua himotonta imeskelyä josta ei tule kuin paha mieli molemmille.

37/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaimmat orgasmini olen saanut suuseksissä. Tärinäorgasmeja en ole saanut, kuin joitakin kertoja yhdynnässä ja vain kaksi kertaa käsipelillä. Aina en saa lainkaan, mikä ei minua kovin paljon haittaa - seksissä muu on minulle tärkeämpää.

Vierailija
38/45 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/45 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto samalla kädellä vartta hieroen ja toisella kädellä eturauhasta, niin kyllä lähtee!

Vierailija
40/45 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ollut vain muutamia ns. yhden yön suhteita, ja seksi oli ollut niissä ihan OK, mutta ei niin tyydyttävää ja nautinnollista kuin parisuhteissa. Mutta jonkin aikaa sitten oli sellainen yhden yön tuttavuus joka aikaisemmista yhden yön naisista poiketen ottikin intohimoisesti (ja erittäin taitavasti + syvälle) suihin. Siinä kun vieras nainen otti kaluani nieluunsa asti, se tuntui tanan hyvältä, kiihottavalta ja tunsin kuinka olin laukeamassa voimakkaammin kuin ikinä aikaisemmin. 

Ei se suihinotto välttämättä sen paremmalta fyysisesti tuntunut (vaikka kyllä se tuntui) kuin mikään muukaan, mutta se tilanne missä tunnen laukeavani "vieraan" naisen kurkkuun oli jotenkin käsittämättömän kiihottava, intiimi ja voimakas.