Onko teidän miesten orgasmit erilaisia riippuen miten saatu...siis panemalla, suihinotolla vai käsityönä?
Tuli vaan mieleen, kun aamulla mies ensin sormetti ja pani samalla minulle, sitten pani itselleen, mutta ei lauennutkaan, joten otin käteen kalun ja sitten mies tuli aivan karmeesti karjuen. Sanoi sitten että on aivan erilainen ja kova tuo käsillä vedetty, Onko se yleistä? Vai riippuuko kerrrasta...
Kommentit (45)
Riippuu kerrasta, vaihtelee aina se että mistä saa kiksit. Joskus naimalla saatu vie tajunnan, joskus taas käsi/suuhoito saa tajunnan räjähtämään.
M33
Yhdynnällä saatu orgasmi voittaa kaiken, koska siihen sisältyy niin monta eri tuntemusta ja kaikki ihania. Naisen läheisyys, tykkään asennoista, joissa itse olen vallassa ja käytän lihaksiani, koko kehoa työntöihin ja saan olla niin lähellä naista kuin mahdollista. Lähetyssaarnaajassa tuntuu taivaalliselta. Pimpin lihasten supistukset saavat minut sykkimään ja ejakuloimaan lisää ja lisää. Nuoresta saakka olen tykännyt handjobeista, koska naiseni on halunnut niitä antaa usein. Hän haluaa katsoa, miten saan syöksyn ja se kiihottaa tosi paljon, kuinka hän tekee sen ja tarkkailee tilannetta.
Tykkään todella paljon seksistä takaapäin, mutta lähärissä tulee paljon kovemmat orkut. En tiedä mistä se johtuu. Kaikenlisäksi se on vasta alkanut hiljattain. Orkkujen kesto usein lähörissä nykyään suunnilleen tuplat verrattuna siihen kun laukean takaapäin. En ymmärrä yhtään mistä se johtuu. Tuntuu, että orkku on pitkä ja sen jälkeen tulee vielä toinen orkku perään. Samoin lastia lentää vielä ekojen ruiskausten jälkeen lisää kun se jo on hieman alkanut loppumaan. Todella kummallinen ilmiö.
Itselläni kaikkein voimakkaimmat orgasmit ovat tulleet suihinotosta. Näihin on liittynyt sellainen tunne kuin lantioni ja selkärankani sulaisivat nautinnosta ja orgasmi lähtisi suurella paineella syöksyen niskasta asti kaluuni ja naisen suuhun.
Suihinotto tai kunnon käsihoito parhaita. Ja ihan siitä syystä, että miehenä voin vain ja ainoastaan keskittyä omaan nautintooni.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto tai kunnon käsihoito parhaita. Ja ihan siitä syystä, että miehenä voin vain ja ainoastaan keskittyä omaan nautintooni.
Niin, mun mies siis sanoi naidessaan, ettei nyt saa, No otin heti kalun käteeni ja sehän oli liukas tietysti ja aloin heti edellä melkoisen hyvällä puristuksella ihan koko terskan yli kunnolla. Hei alkoi mies huokailemaan tosissaan, joten jatkoin toimia. Yllätyin silti sen karjunnan tasosta, se oli melko infernaalista ja yllättävää.
Rupesin miettimään, että olenko nyt joku löysäpillu, vaikka mies väittää etten, ja osaan puristella pillulla kalua myös.
Ainahan se mietityttää.,,, meillä kyllä seksiä siis jokapäivä, joten sekin voi vaikuttaa.
Aina ne on erilaisia. Ja jos ei meinaa irrota, niin aina lähtee, jos nainen ratsastaa takaperin tai nainen makaa mahallaan tyyny lantion alla. Kovin orkku minulle tulee melkein missä asennossa tahansa, siinä ratkaisee enemmän se, miten koko tilanne on edennyt. Usein lähäri lopuksi on parasta, varsinkin jos kumppani pyytää siihen oman orkkunsa jälkeen. Silloin on lupa ottaa loppukiri oman mielen mukaan.
Enimmäkseen orkun voimakkuus riippuu siitä, millainen on tilanne, miten se on edennyt, millaiset paineet on ennestään ja näin pois päin.
Top 3 parhaat orkut on tullut runkatessa. Siinä voi kuitenkin tehdä just sitä, mikä silloin kiihottaa ja jatkaa juuri niin kauan kuin haluaa. Seksissäkin on tullut hyviä orkkuja, mutta ei noiden soolo-orkkujen veroisia. Johtunee osittain myös siitä, että kiihottavimmat fantasiani ovat aika, noh, erikoisia ja osa on tosielämässä mahdottomia toteuttaa. Tosielämän seksi ei senkään takia vaan yllä runkkufantasioiden tasolle. Onneksi on toimivat kädet ja mielikuvitus.
Paljon on tosiaan kiinni päivästä, fiiliksistä ja siitä miten kauan edellisestä orgasmista on aikaa. Se myös vaikuttaa, kuinka pitkä kiihotus orgasmia edeltää ja kuinka hitaasti pystyy viemään itsensä sen kynnyksen yli. Harjoittelukin vaikuttaa, ainakin vaimo on alkanut sanoa että orgasmini ovat tulleet voimakkaammiksi, kun olen alkanut omissa sessioissa tietoisesti kiinnittää huomiota ja treenata orgasmin hetkeä. En tiedä onko lantionpohjan lihaksista kiinni vai siitä että osaa paremmin "ohjata" orgasmin tulemista tuntemuksiin keskittymällä, ehkä molemmista.
Nuo tekijät huomioon ottaen kädellä ja pillulla on aika vähän eroa (en tykkää ollenkaan mistään death grip -tyylisestä runkkaamisesta). Ainoa missä olen huomannut selvän eron on tiukka (luonnottoman tiukka) tekopillu ja sen koko kullin kattava puristus, joka kyllä ottaa kullin valtaansa ihan omalla tavallaan. Sillä tulee voimakas orgasmi, mutta ei se silti tarkoita että se välttämättä tai joka mielentilassa olisi paras mahdollinen. Jos olen herkillä niin enemmän tykkään hivuttelusta, tekopillun saatan ottaa esiin lähinnä silloin jos tiedossa on jo etukäteen, että nyt ei ole tulossa ihan parilla vedolla.
Eli eipä sitä tähän(kään) kysymykseen mitään yksiselitteistä vastausta ole, mutta sehän tässä seksissä onkin hauskaa että kroppa ei ole mikään kone, vaan toimii joka kerran vähän kuten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kaikkein voimakkaimmat orgasmit ovat tulleet suihinotosta. Näihin on liittynyt sellainen tunne kuin lantioni ja selkärankani sulaisivat nautinnosta ja orgasmi lähtisi suurella paineella syöksyen niskasta asti kaluuni ja naisen suuhun.
Haluisin tuollaisen miehen suuhuni. Yleensä miehet vain vähän ähkäisee, ilman, että laukeaminen olisi tuntunut erityisen hyvältä.
Pimppi aina ollut suosikkini reilun 40v aktiivi aikanani.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mun mies siis sanoi naidessaan, ettei nyt saa, No otin heti kalun käteeni ja sehän oli liukas tietysti ja aloin heti edellä melkoisen hyvällä puristuksella ihan koko terskan yli kunnolla. Hei alkoi mies huokailemaan tosissaan, joten jatkoin toimia. Yllätyin silti sen karjunnan tasosta, se oli melko infernaalista ja yllättävää.
Selkeä homma. Mies tarvitsi enemmän puristusta lauetakseen. Sun pillu ei sitä sillä kertaa riittävästi tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin miettimään, että olenko nyt joku löysäpillu, vaikka mies väittää etten, ja osaan puristella pillulla kalua myös.
Ainahan se mietityttää.,,, meillä kyllä seksiä siis jokapäivä, joten sekin voi vaikuttaa.
Voisko se sun mies kertoa joskus omastapuolestaan, etkä vaan sinä täällä jokapäivä puhua muidensuulla.
Vaikka miehellä on yleensä kyky saada orgasmi helpommin, se ei tarkoita, että on vain yhdenlainen orgasmi. Kiihotus vaikuttaa miehessäkin ja paljon. Hyvä orgasmi on suhteellisen pitkä ja perusteellinen, josta tulee rentouttava, kylläinen ja tavallaan hauska olo. Minulla se vaatii kaksiosaista orgasmi eli ensin tulee se tuttu puristuksen tunne ja sitten vähän alempana varressa tulee toinen pienempi puristuksen tunne. Silloin lentää, tuntuu pitkään ja melkein naurattaa se tunnetila.
Naisen käsi on paras. Siinä tuntuu parhaalta se että en itse hallitse rytmiä vaan se on sellaista aaltoliikettä kiihottuneisuuden kanssa. Itse menee liian nopeasti huipulle. Ja just se latausvaihe muodostaa isot paineet laukeamiselle. Koska nykyinen nainen ei kammoksu spermaa tuntuu sekin hyvältä että voi laueta missä kohtaa vaan eikä haittaa onko kulli suussa vai ei sillä hetkellä. Naiset, älkää olko niin nirsoja miestenne eritteen kanssa.
Fyysisesti kaikkein tehokkainta (ja ehkä siis parhaimman tuntuista) on käsihoito
Henkisesti kaikkein intiimeintä ja ehkä pään sisällä voimakkainta on laueta suihinottoon.
Käsi- ja suuhoitoon verrattuna naidessa itse vaikuttamaan eniten siihen, miltä se tuntuu, ja siitä saa sellaisen perushyvä laukeamisen tunteen. Ei kuitenkaan vedä vertoja voimakkuudeltaan suihinottoon laukeamiseen, tai fyysiseltä tehokkuudelta käsihoitoon verrattuna.
Pilluseksissä en tykkää siitä tunteesta kun laukeaa ja sitten on takaseinä vastassa. Parempi kun saa ruikkia paineella ilman mitään esteitä.
Riippuu kulloisesta testotasosta. Kovan treenin jälkeen laukeaminen on taivaallista, ihan sama miten se tapahtuu. Urheilijana oli kisojen jälkee sama juttu. Muuten se riippuu tähtien asennosta, kiihkosta ym
Vierailija kirjoitti:
Naisen käsi on paras. Siinä tuntuu parhaalta se että en itse hallitse rytmiä vaan se on sellaista aaltoliikettä kiihottuneisuuden kanssa. Itse menee liian nopeasti huipulle.
Etkö ole kuullut orgasmin viivytyksestä/edgingistä, jota voi siis harrastaa myös yksin...
Enemmän riippuu kerrasta ja fiiliksistä, kuin menetelmästä.