Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krapula ja JÄRKYTTÄVÄ panetus

Vierailija
02.10.2022 |

Miten voi kikkeliä tehdä näin paljon mieli?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö asialle tehdä jotain?

Vierailija
2/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin mies, joka tekisi asialle jotain :/

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin mies, joka tekisi asialle jotain :/

Ap

Mihin sitä miestä tarvitaan?

Ap

https://cdn5-images.motherlessmedia.com/images/042A326.jpg

Vierailija
4/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotain voi panettaa krapulassa? En antanut kenenkään edes koskea ja olin vain pimeässä huoneessa yksin kun oli niin helvetinmoiset pelkotilat silloin kun vielä ryyppäsin.

Vierailija
5/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla sama aina krapulassa. Panisin heti kun olisi kuka tahansa nainen vieressä.

Vierailija
6/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä AIVAN TÄSMÄLLEEN sama tilanne kuin ap:lla. Voi hitto tätä olotilaa....  Eilen juhlittiin täyslaidallinen ja nyt aamulla mies lähti kaverinsa kanssa jotain himputin venettä nostamaan ennen kuin heräsin. Lelulaatikkoa on räplättävä, mutta ei poista sitä tunnetta että saisin miehen päälleni/sisälle. Krapulapanetus on mulle lähes jokakerta aivan normia. työreissut/illallset jossain muualla tai niitten jälkeiset aamut oikeastaan on niitä, joissa oon miettinyt joskus että ihan sama....kunhan jonkun saisi mut hoitelemaan. Ennen kuin taas järki palaa päähän ja tykytys laantuu :)

Vierailija
7/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotain voi panettaa krapulassa? En antanut kenenkään edes koskea ja olin vain pimeässä huoneessa yksin kun oli niin helvetinmoiset pelkotilat silloin kun vielä ryyppäsin.

Nyt on ehkä kyse normaalista illanvietosta😅 ei mullakaan mieli tee kuukauden jälkeen muuta kuin olla yksin🥴😵

Vierailija
8/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darrassa seksi on kyllä taivaallista. Mukava sormeilla ja nuolla kiimasta kosteaa pildeä, kiusata ja kiihoittaa aivan orkun partaalle ja lopulta tuntea kun nainen laukeaa kielelleni. Pitkän pohjatyön jälkeen on palkitsevaa työntyä hitaasti kullilla aivan pohjaan ja aloittaa työskentely oman tyydytyksen saamiseksi...

Kelpaisi itsellekkin näin baari-illan jälkeen, himottaa aivan jumalattomasti, taitaa mennä edgettelyyn tämä päivä.

M32

Vierailija
9/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panetus on tuttu tunne - oli darraa tai ei. Järkyttävää darrassa on se, että orgasmi ei tunnu irtoavan millään. M 48

Vierailija
10/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein krapulassa on sekä kauhea panetus, että samaan aikaan tappavan kova päänsärky jos lähtee kovasti ponnistelemaan. Siksi ihan parasta olisi, jos panemisen sijaan saisi vain maata selällään kun joku ihana nainen ottaisi antaumuksella suihin. Sitten vain nauttisi ahtaasta ja hellästä suusta joka veisi imaisu ja kalun suuhun uppoaminen kerrallaan kohti ihanaa orgasmia. Lopuksi tietysti panetuspaineet vapauttava, selkäytimestä lähtevä laukeaminen syvälle taivaallista nautintoa antavaan suuhun. Voisi jopa nukahtaa täysin tyydytettynä vielä uudestaan. 

Joo, aika itsekästä, mutta tuntuis kyllä hyvältä. Lisäksi mielelläni antaisin vastaavaa hoitoa, jos naisella olisi se kauhea krapula ja panetus.

Vierailija
11/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darrassa kaipaan normaalia enemmän sitä orgasmia, ja silloin pyydän miestä hoitelemaan mut (=nuolemaan ja sormettamaan orkun) mikäli en pannessa jo tullut. 

Vierailija
12/12 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panetus on tuttu tunne - oli darraa tai ei. Järkyttävää darrassa on se, että orgasmi ei tunnu irtoavan millään. M 48

Mut sit kun se lopulta tulee niin kaikki mielihyvä on käytetty ja krapula palaa kahta kauheampana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän