Oletko vapaaehtoisesti sinkku?
Kommentit (28)
Kolme vuotta sitten pääsin eroon kaikista paheista: Viina, pelaaminen ja naiset.
Minun taas on todella vaikea kuvitella, että löytäisin niin mukavan ja sopivan miehen, että haluaisin esimerkiksi asua saman katon alla. Olen asunut yksin noin 35 vuotta, ja näyttää siltä, että samalla tavalla jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun taas on todella vaikea kuvitella, että löytäisin niin mukavan ja sopivan miehen, että haluaisin esimerkiksi asua saman katon alla. Olen asunut yksin noin 35 vuotta, ja näyttää siltä, että samalla tavalla jatkuu.
Moi,oletko itse määräävä luonne vai ovatko vaatimuksesi mahdottomia,oletko ollut työelämässä?
Olen, mutta olen eronnut 5 vuotta sitten. En enää jaksa olla kenenkään kanssa, koska yksin on helpompaa ja mukavampaa.
Olen vapaaehtoisesti vapaa. Jotain pientä ollut mutta yksin viihdyn hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi,oletko itse määräävä luonne vai ovatko vaatimuksesi mahdottomia,oletko ollut työelämässä?
No moi. Millainen on määräävä luonne ja millaisia ovat mahdottomat vaatimukset?
Olen ollut työelämässä 25 vuotta ja siitä puolet yrittäjänä.
Minä en vain kaipaile iltoihini muita ihmisiä. Pidän kyllä ihmisistä ja miehistä oikein kovastikin, mutta jos olisi pakko valita, kyllä minä omassa seurassani olisin mieluiten.
Kyllä olen.