Onko täällä muita ketkä ei ole koskaan käyttäneet e-pillereitä?
Itse en voi käyttää e-pillereitä lainkaan. En tosin varmaan edes haluaisi.
Kommentit (22)
Popsin niitä ollessani 18-19v, mutta sen jälkeen en ja ollut muutenkin hormonitonta mm ehkäisy.
N47
Käytin puoli vuotta ehkäisyrengasta joka on sama asia kuin pillerit. Ei sopinut.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt. Teininä ehdotettiin, mutten halunnut. Sitten aloin tupakoida ja kumpikin vanhempani saivat lyhyen ajan sisään veritulpat eikä sen jälkeen olisi enää määrättykään.
N26
Lopeta tupakointi.
Käytin kuukauden. Sain sen jälkeen useamman veritulpan vuoden aikana. Lopetinkin veritulpan vuoksi.
Siis valaiskaa tyhmää miestä , miksi naiset syövät niitä ? ehkäisyyn vai muihin juttuihin ? toimiiko ehkäisynä?
Ei "en koskaan", sillä käytin puoli vuotta akneen 10 vuotta sitten parikymppisenä.
Muuten en ole käyttänyt.
Jälkeen päin ajatellen olin jotenkin tosi herkässä tilassa ja itkin yhtäkkiä silloin vaikka kaupassa käydessäni. Elämäntilanne oli muutenkin väsyttävä ja vaikea, mutta ehkä pillerit herkisti lisää.
Miksi en ole käyttänyt? En halua sotkea hormonitoimintaa, herkistipä ne pillerit mieltä tai ei.
En ole koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä.
Pari viikkoa käytin nuorena, en sen koommin. Eipä tosin ole ollut ehkäisyn tarvettakaan. Lääkärit ovat kyllä tyrkyttäneet milloin mihinkin vaivaan, mutta ei kiitos.
En ole koskaan käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
N32
Meillä käytetään vain kondomeja. Mies kyllä purnaa välillä, mutta on ilman, jos ei käytä.
Onko teillä kaikilla ollut mies tai miehiä vai oletetaanko se vaan?
Pelkkää kondomia käytetään ja säännöllistä seksielämää saman miehen kanssa yli 10 vuotta. Lääkäri ehdotti kierukkaa tai pillereitä mutta en halunnut.
Minä. Tuputus niihin on valtavaa. Hyvä, että en ole käyttänyt, koska se saattaa hillitä joidenkin miesten käytöstä, kun olen ollut hyväksikäytettävässä tilassa.
Pari viikkoa nuorena. Lopetin kun ihme välivuotoja tuli. Ylimääräsiä turhuuksia.
En ole ikinä käyttänyt mitään muuta ehkäisyä kuin kondomeja ja keskeytettyä.
lapsia on juuri sen verran, kun toivoin. Yksi.
n. 45
En ole käyttänyt. Teininä ehdotettiin, mutten halunnut. Sitten aloin tupakoida ja kumpikin vanhempani saivat lyhyen ajan sisään veritulpat eikä sen jälkeen olisi enää määrättykään.
N26