Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylähuuleni katoaa!

Vierailija
01.10.2022 |

Huuleni ovat aina olleet ohuet ja nyt vaihdevuosien jälkeen etenkin ylähuuli on ohentunut niin, että on aivan täynnä ryppyjä. Jos ottaisi vähänhuulitäytettä, niin kuinka usein se pitäisi uusia? Ja onko liian myöhäistä kun on jo isot rypyt?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
2/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

Miksi?

Vierailija
4/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen sen tekee, ei sille mitään voi - paitsi täyteaineilla.

Vierailija
5/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu asiattomaksi.

Miksi?

Selvästikin jonkun miehen tekemä avaus ties mistä syystä.

Vierailija
6/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpi on normaali huuli kuin täyteaineella aikaan saatu apinahuuli.

Vierailija
7/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio hankkia ankkahuulia. Huuleni olivat tosiaan jo nuorena ohuet. Minulle riittää, että saisin ne takaisin. Et tiedä miltä huuleni näyttävät nyt, kun ovat aivan ryppyiset. Ei todellakaan kauniit. Koitan etsiä kuvan.

Vierailija
8/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytettä ei tarvitse niin paljon laittaa että näyttää apinahuulilta.

Vierailija
9/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋 Kaikki on katovaista, huuletkin 🤣 Kun alkaa jotain korjailemaan niin koko ajan alkaa tulla lisää korjattavaa. Itse en ala mitään korjaamaan, enkä aio ottaa tatuoituja kulmiakaan jos niistä karvat häviää tai ala tussilla niitä piirtämään.

Vierailija
10/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkee härskisti täytettyjä huulia ja luulee että kaikki täytetyt näyttää samalta.

Vierailija
11/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💋 Kaikki on katovaista, huuletkin 🤣 Kun alkaa jotain korjailemaan niin koko ajan alkaa tulla lisää korjattavaa. Itse en ala mitään korjaamaan, enkä aio ottaa tatuoituja kulmiakaan jos niistä karvat häviää tai ala tussilla niitä piirtämään.

Toi ei kyllä pidä paikkaansa vaikka sitä aina hoetaankin. Itse otin vuosien haaveilun jälkeen silarit viis vuotta sitten enkä oo ajautunut mihinkään korjailukierteeseen. Eikä oo muutkaan mun tuntemat ihmiset, joille jotain on tehty.

Vierailija
12/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Ei minullakaan ollut mitään tarpeita ennen vaihdevuosia. Terveisin ap 54v.

Vierailija
13/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla on luonnostaan viivahuulet niin täytteet tuppaa näyttämään epäluonnollisilta naamassasi. Yleensä tuollaiset kauneustoimenpiteet kyllä huomaa, ainakin tarkkasilmäinen.

Vierailija
14/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla on luonnostaan viivahuulet niin täytteet tuppaa näyttämään epäluonnollisilta naamassasi. Yleensä tuollaiset kauneustoimenpiteet kyllä huomaa, ainakin tarkkasilmäinen.

Minulle riittää, että saan ne viivahuulet takaisin. Niistä viivahuulista on vielä kadonnut 25%. Ap

Vierailija
15/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ei kyllä pidä paikkaansa vaikka sitä aina hoetaankin. Itse otin vuosien haaveilun jälkeen silarit viis vuotta sitten enkä oo ajautunut mihinkään korjailukierteeseen. Eikä oo muutkaan mun tuntemat ihmiset, joille jotain on tehty.

Minua ei saisi mikään leikkauttamaan elimistööni turhia myrkkypussukoita jotka saattavat alkaa vuotamaan ja muitakin ongelmia voi tulla. Eivät miehetkään tuollain tärvele kroppaansa. Mistään täyteaineista ei ole takeita mitä ongelmia ne alkavat aiheuttamaan ajan myötä niin en ottaisi itselleni. 

Iäkkäänä isoista rinnoista on vain haittaa kun ne alkavat roikkumaan ja aluset hautuvat kipeäksi varsinkin helteillä. Tukeviin liiveihin menee omaisuus kun ne ovat ihan sairaan kalliita. 

Vierailija
16/16 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Ei minullakaan ollut mitään tarpeita ennen vaihdevuosia. Terveisin ap 54v.

Vähän vanhempi. Ei meidän ikäiset naiset enää miesten päitä käännä niin ihan turhaa korjailla pikku vikoja jotka eivät elämistä haittaa. Eri asia nuorilla, jos on ihan silmiin pistäviä vikoja niin ymmärrän niiden korjaamista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan