Miksi melkein kaikki ihmiset juoruavat
Ei uskalla enään kertoa mitään koska kaikki pitää kertoa eteenpäin.
Kommentit (13)
Ihmisten tarve juoruta + internet yhteys = käytä mieliluvitustasi.
Entä jos osa juoruaa, osa kertoo koska ei ajattele siinä olevan mitään pahaa ja osa ripittäytyy.
Susta juoruaminen kertoo vain siitä, että sua testataan. Sussa on potentiaalia kuulua porukkaan. Kerrot asioita yhdelle henkilölle, koska haluat että hän antaa asiaan jotain positiivista reaktiota. Hän laittaa sanaa kiertämään. Heitä vettä myllyyn ja kohta kuulut porukkaan. Tyhmähän se on joka kertoo itsestään jotain mitä häpeää.
Naiset ovat evoluutiossa kehittyneet tuommoisiksi.
Juoruaminen on tutkimusten mukaan sosiaalista liimaa. On hyväntahtoista juoruamista ja pahantahtoista. Suurin osa juoruilusta on hyväntahtoista kertoilua yhteisten tuttavien tai ystävien kuulumisista.
Vierailija kirjoitti:
Juoruaminen on tutkimusten mukaan sosiaalista liimaa. On hyväntahtoista juoruamista ja pahantahtoista. Suurin osa juoruilusta on hyväntahtoista kertoilua yhteisten tuttavien tai ystävien kuulumisista.
Hyvin sanottu. Se vika mulla oli, etten pystynyt erottamaan sitä hyvän- ja pahantahtoisuutta. Eli siis möläytin kaikki. Iän myötä olen oppinut enkä puhu toisten asioista juuri mitään. Toisaalta vähän toppuuttelen muita, jotka eivät sitä vielä ole oppineet (kehitys kehittyy ....).
Ärsyttää se, "ethän kerro kenellekään ....", vastaan siihen, että mitäs kerrot mullekaan.
(asspergerin piirteitä mulla on, nettitestin mukaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Se vika mulla oli, etten pystynyt erottamaan sitä hyvän- ja pahantahtoisuutta. Eli siis möläytin kaikki. Iän myötä olen oppinut enkä puhu toisten asioista juuri mitään. Toisaalta vähän toppuuttelen muita, jotka eivät sitä vielä ole oppineet (kehitys kehittyy ....).
Ärsyttää se, "ethän kerro kenellekään ....", vastaan siihen, että mitäs kerrot mullekaan.
(asspergerin piirteitä mulla on, nettitestin mukaan)
asperger ei ass-
- sama
Ihan kaikki juoruavat.
Kaikki puhe joka koskee muita ihmisiä kuin kyseisiä keskustelijoita on juoruamista.
Jos et ole itse kokekenut etkä havainnut toista ihmistä asiaa josta kerrot eteenpäin, juoruat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikki juoruavat.
Kaikki puhe joka koskee muita ihmisiä kuin kyseisiä keskustelijoita on juoruamista.
Jos et ole itse kokekenut etkä havainnut toista ihmistä asiaa josta kerrot eteenpäin, juoruat.
*toista ihmistä koskevaa asiaa
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat evoluutiossa kehittyneet tuommoisiksi.
Munamartat istuu nokakkain Teboilin parlamentissa tietoja tasaamassa. Eivät juorua koskaan.
Mulle kaveri kertoi että kaikki naisensa ovat pettäneet häntä. Tietysti kerroin heti eteenpäin.
En ole faijastani, tai miesystävistäni saanut mitään infoa nypittyä heidän ystävyyssuhteistaan, mutta kaverini tietää kyllä kertoa, että oli kuullut, että..
Mikä pakottava tarve ihmisillä on juoruta