Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaltola sanoo IL.n uutisessa,että" Venäjä väittää taistelevan fasismia vastaa,mutta on se itse suurin fasisti"

m65
30.09.2022 |

Tätä olen täällä jo viikkoja sitten sanonut,ku olen yhdistänyt Putinin Hitleriin,kansalliskaartin SS:ään. Täällä nämä totuudet sensuroidaan,ei nähdä totuutta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän retoriikan perusta on väittää aina muista sitä mitä itse on. Hyvin näyttää uppoavan venäläisiin.

Vierailija
2/5 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola on tässä aivan oikeassa. Putin on rahoittanut tiiviisti useita fasistisia ryhmiä Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasismi ja se pastalla n-sanalla alkava kielletty aate ovat hyvin lähellä toisiaan. Olivathan Mussolini ja Hitler läheisiä liittolaisia toisessa maailman sodassa. Se, että Putin nimittää kaikkia vastustajiaan fasisteiksi, on pelkkää historiaa pilkkaavaa retoriikkaa.

Vierailija
4/5 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola on tässä aivan oikeassa. Putin on rahoittanut tiiviisti useita fasistisia ryhmiä Euroopassa.

Tämä juuri on ihmeellistä ku juuri Saksa ja NL sotivat toisiaan vastaan  ja nyt Putin näyttää ihailevan sitä tyyliä hoitaa asiat.AP

Vierailija
5/5 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin puheista ei kannata etsiä tolkkua. Mies on sekaisin, mutta menee useimmille r*ssille täydestä suurena johtajana, koska r*ssät ovat tyhmiä barbaareja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä