Kuinka läheinen olet työkavereidesi kanssa?
Puhutteko milloinkaan muista kuin työhön liittyvistä asioista? Tapaatteko toisianne myös työajan ulkopuolella? Koetko työyhteisöön kuulumisen tärkeäksi vai voisitko aivan hyvin tehdä työsi myös yksin?
Kommentit (12)
Töissä puhutaan kaikenlaisista asioista, myös yksityisistä. Osa porukasta ilmeisesti on tekemisissä keskenään töiden jälkeenkin, mulle työ on kuitenkin vain työtä ja oma elämä erikseen. Teen osittain etätyötä ja voisin tehdä sitä myös 100%.
Puhutaan muistakin asioista. En juuri tapaa töiden ulkopuolella.
Emme puhu muista kuin työasioista emmekä ole tekemisissä vapaa-ajalla. Haluan pitää työn ja vapaa-ajan erillään.
Joskus afterit, mutta ei muuta töiden ulkopuolella... Ihmisillä tuntuu olevan omat piirinsä.
Puhutaan töissä vaikka mistä.
Työajan ulkopuolella ei tavata koskaan tai olla missään yhteyksissä.
Olen varmaan täys mulkku ja töissä juttuseuralaiseni vain esittävät kiinnostunutta.
M40
Ainakin olen rehellinen:Ei ole duunia.Joten en puhu mistään.
En ole juuri tekemisissä muiden kuin esimieheni kanssa, koska teen etätyötä. Ei ole minkäänlaista yhteisöön kuulumisen tarvetta. Olen erakkoluonne enkä juuri kaipaa muiden seuraa.
Minulla ei ole työkavereita, koska olen yksinyrittäjä.
Riippuu ihmisestä. Työni on tylsää ja tykkään keskustella ihmisten kanssa. En tapaa työkavereitani työajan ulkopuolella, mutta joitakin voisin tavata.
Työkaveri oli hyvä kaveri. 36 vuotta avioliittoa takana, sitä ennen n. 4 vuotta tapailua ja seurustelua. Tuolla hän istuu telkkua katsomassa.
Jaan työkseni postia eli teen työni yksin, joten ei ole työkavereita.
Seksiä tullut parin kanssa harrastettua työpaikalla työajan jälkeen. Siis aika läheisiä oltu,