Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko siistin kodin takaisin vasta silloin, kun lapset olivat muuttaneet pois kotoa?

Vierailija
30.09.2022 |

Minulle taitaa käydä niin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ollut aina perussiistiä ja joka viikko siivottu.

Lapset hoitivat omat huoneensa, kuka paremmin kuka huonommin. Esikoisen huone oli niin siisti että hapen elektronitkin oli varmaan ojennuksessa😂

Nyt ollaan kaksin ja yhä siistiä. Miehen työhuone on sekainen muttei likainen. Siivoaa sen parin viikon välein

Vierailija
22/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli koti järjstyksessä kun armejassa, kapit ok ja puhtaus ymm. Kun mutivat omille.Löysätty on ja paljon kaikesta mikä lityy kotiin,kodin hoiton ja järjsestys. Kirjaoja saman aikaan luetaan useampia. Esillä. Tiskit tiskataan noin joka toinen päivä. jne. Ympäristö näyttää ok. Todelisuus muuta jos kaapit avaa.Vapauttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvattanut lapseni paremmin. Koti on siisti.

Juuri näin. Siten makaa kuin petaa. Jos on hemmotellut lapset sellaisiksi jotka mitään eivät osaa, mistään tiloistaan eivät pidä huolta, yhteisistä tiloista puhumattakaan, niin sitten kestäköön oman tyhmyytensä jäljet mutta TÄNNE ei mielestäni kannata tulla vinkumaan että lapset ei sitä ja mies ei tätä ja vaimo se aina ja anoppi se ei koskaan ja miniä se aina. . . Oh! Huomaan juuri, että jos nämä aloitukset poistettaisiin, suurin osa aloituksista ei koskaan ILMEISTYISIKÄÄN eli täällä keskustelun taso paranisi!

Vierailija
24/24 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotken enemmän kun lapset. Oma äitini siivosi aina jälkeeni, nyt lapseni siivoavat välillä jopa minun jälkiä (oma-alotteisesti en tietenkään sitä heiltä pyydä). Yritän kyllä siivota pari kertaa viikossa enempi ja kokoajan vähemmän tavaraa, mutta jostain sitä tulee lisää. Varsinkin synttäreillä ja jouluna. No ei minua toisaalta ole koskaan haitannut sotku, jos nyt ei hometta missään kasva. En kiinnitä siihen suuremmin huomiota ja kaikki meillä käyvät tietävät kyllä tästä. On elämässä ehkä suurempiakin murheen aiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi