Vieläkö tuttavapiirissänne on ollut koronaa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kuluvan kuun alussa (kotitestin mukaan).
Miksi testaatte? Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
On kyllä. Itsellänikin oli vähän aikaa sitten, toisen kerran tänä vuonna.
Monilla on varsinkin rokotetuilla.
Monellakin tutulla on ollut korona. Osa on rokotettuja ja osa rokottamattomia.
En tiedä olenko sairastanut koronaa. Jotain flunssaa on välillä ollut, mutta en ole testannut.
Ihan sama mikä tauti on. Jos menee niin pahaksi että joutuu sairaalahoitoon eiköhän ne testaa. Ihme hysteria osalla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varmaan ne lukuisat määrät ruumiskontteja sairaaloiden pihoillakin olivat vain feikkiä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varmaan ne lukuisat määrät ruumiskontteja sairaaloiden pihoillakin olivat vain feikkiä, niinkö?
Rokotteet tulivat apuun ja tosi pahaa epidemiaa ei ole ollut. Jos ei olisi ollut rokotteita ruumiskontteja olisi tarvittu. Näkeehän sen nyt, että tartuntoja on ja lisiikin, mutta teholla on vain n 10 potilasta.
Meidän perheessä korona nyt ekaa kertaa. Miehen työpaikalla ollut 9/25 nyt koronassa, muut sairastaneet pääosin aiemmin.
En ole kuullut? Itselläni ei ole ollut koronaa,ei kornan munto viirusta. 3X rokotettuna.
Nimenomaan nyt sairastavat.
40- 50 vuotiaat perusterveet ihmiset.
Ei sairaalaan asti, mutta kova tauti silti.
Minulla itselläni lähiaikoina ja olin todella kipeä parisen viikkoa. Enkä vieläkään täysin terve. Olen perusterve ja normaalipainoinen.
Useammalla tutulla nyt syyskuussa ensimmäistä kertaa korona. Ovat rokotetut.
Kuukausi sitten itsellä ja miehellä ensimmäistä kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viheliäinen kuume ja flunssan oireet on jotain muuta kuin kusetusta.
Kaikkia ei olla testattu. Kaikki ovat sairastaneet flunssan.
Äitini oli vasta nyt kipeänä. Neljä rokotetta. Kahden päivän flunssa. Muut sairastaneet jo aikaisemmin.
Siskon koko perhe sairastaa juuri. Itselleni ei ole vielä onneksi osunut, kolme rokotusta alla.
Inhottava ja nolo tosi asia ja siksi tekisi mieli alapeukuttaa, mutta tilastot puhuvat puolestaan.