Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahtaako sitä sitten pahasti kun en ole käyttänyt mitään erikoisihonhoitotuotteita?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen nyt 30v ja käytän vain joskus kosteusvoidetta kun iho rasvainen. Mietin kun aina sanotaan että ryppyjä pitäisi ehkäistä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ääh, mä oon käyttänyt aina halpoja rasvoja ja halpaa silmänympärysvoidetta. Näytän nuoremmalta kuin mitä olen. Luultavasti geenit ja säännölliset elämäntavat sekä suhteellisen terveellinen ruokavalio on vaikuttaneet asiaan enemmän.

Ja minä en ole koskaan käyttänyt mitään voiteita. En silmänympäryksiin, en ryppyihin, enkä "ihon kosteutukseen". Geenit on hyvät, koskaan ei ole ollut mitään iho-ongelmia kasvoissa, mutta elintavoilla ja ruokavaliolla en kyllä voi kehuskella.

Aurinkoa olen aina välttänyt, koska vaalea ihoni palaa herkästi. Käytän siis korkean suojan voidetta, varjostavaa hattua ja pysyttelen poissa suorasta auringonpaisteesta jos mahdollista. Aurinko on pahin vanhentaja.

Olen aina pessyt kasvot pelkällä vedellä suihkussa käydessä (en siis joka pv). Meikkiä en ole koskaan käyttänyt ripsiväriä enempää, että eipä ole kyllä tullut rasitettuakaan sitä ihoa turhalla kemikaalikuormalla.

Olen 39v ja joka kerta alkoholituotteita ostaessa multa kysytään paperit 🤷 Sen lisäksi esim. uudet työkaverit aina hämmästyvät, kun mainitsen teini-ikäiset lapseni.

Vierailija
22/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ääh, mä oon käyttänyt aina halpoja rasvoja ja halpaa silmänympärysvoidetta. Näytän nuoremmalta kuin mitä olen. Luultavasti geenit ja säännölliset elämäntavat sekä suhteellisen terveellinen ruokavalio on vaikuttaneet asiaan enemmän.

Ja minä en ole koskaan käyttänyt mitään voiteita. En silmänympäryksiin, en ryppyihin, enkä "ihon kosteutukseen". Geenit on hyvät, koskaan ei ole ollut mitään iho-ongelmia kasvoissa, mutta elintavoilla ja ruokavaliolla en kyllä voi kehuskella.

Aurinkoa olen aina välttänyt, koska vaalea ihoni palaa herkästi. Käytän siis korkean suojan voidetta, varjostavaa hattua ja pysyttelen poissa suorasta auringonpaisteesta jos mahdollista. Aurinko on pahin vanhentaja.

Olen aina pessyt kasvot pelkällä vedellä suihkussa käydessä (en siis joka pv). Meikkiä en ole koskaan käyttänyt ripsiväriä enempää, että eipä ole kyllä tullut rasitettuakaan sitä ihoa turhalla kemikaalikuormalla.

Olen 39v ja joka kerta alkoholituotteita ostaessa multa kysytään paperit 🤷 Sen lisäksi esim. uudet työkaverit aina hämmästyvät, kun mainitsen teini-ikäiset lapseni.

Saattavat hämmästyä ihan siksikin, että milleniaaleista melko harva on tehnyt lapset parikymppisenä. 39-vuotiaan naisen lapsi on tyypillisesti ala-asteella tai päiväkodissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa rupsahtaa. Itse olen käyttänyt luonnonkosmetiikkaa viimeiset 15 vuotta ja panostanut ihonhoitoon, ja ihmisten ikäarviot menee vähintään 10 vuotta alakanttiin.

N41

Ei mene. Mikä ihme pakkomielle täällä vallitsee kun joka päivä joku keski-ikäinen uskottelee näyttävänsä nuorelta. Säälittävää.

Säälittävää, kun joku tulee raivokkaasti kiistämään asian vaikka näin on tapahtunut lukemattomia kertoja.