Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rupsahtaako sitä sitten pahasti kun en ole käyttänyt mitään erikoisihonhoitotuotteita?

Vierailija
30.09.2022 |

Olen nyt 30v ja käytän vain joskus kosteusvoidetta kun iho rasvainen. Mietin kun aina sanotaan että ryppyjä pitäisi ehkäistä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, geeneihin ei voi vaikuttaa.

Vierailija
2/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta aurinkosuojaan mutten ihan sama mitä aineita käytät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko on pahasta. Hiki on hyvästä. Liika pesu ja puunaaminen on pahasta.

Vierailija
4/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinko on pahasta. Hiki on hyvästä. Liika pesu ja puunaaminen on pahasta.

Aurinko on pahasta, mutta joillekin myös hiki voi olla pahasta, liiallinen pesu on pahasta ja puunaaminenkin kannattaa välillä unohtaa.

Vierailija
5/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä asiaa:

1) puhdista ihosi säännöllisesti

2) älä tupakoi

3) käytä aurinkosuojaa

4) retinoli

Vierailija
6/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa rupsahtaa. Itse olen käyttänyt luonnonkosmetiikkaa viimeiset 15 vuotta ja panostanut ihonhoitoon, ja ihmisten ikäarviot menee vähintään 10 vuotta alakanttiin.

N41

Vierailija
7/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rupsahtaa, erikoisvoiteet takaavat ikuisesti sileän ihon ja onnen. Ei pääse edes naimisiin, ellei käytä. Mitä kalliimpi, sen parempi.

Vierailija
8/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa rupsahtaa. Itse olen käyttänyt luonnonkosmetiikkaa viimeiset 15 vuotta ja panostanut ihonhoitoon, ja ihmisten ikäarviot menee vähintään 10 vuotta alakanttiin.

N41

Mistä sen tietää jos ihmiset on vaan ystävällisiä?

Vierailija
9/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Mistä sen tietää jos ihmiset on vaan ystävällisiä?

Kyllä sen tietää.

Vierailija
10/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä voiteilla saa aikaan, on perin vähäistä. Ihan tutkimustenkin mukaan. Paljon tärkeämpää on terveelliset elämäntavat (tupakoimattomuus, riittävät uni ja ravitseva ruoka). Ja geeneillä on tietysti vaikutusta myös. 

Vierailija
11/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kosteutuksella on merkitystä. Molemmat isoäitini käyttivät ihan peltipurkkiniveaa ja kummallakin oli iäkkäinä upeat ihot, toki ryppyjäkin, mutta piirteet eivät valahtaneet.

Itse olen aiemmin törsännyt ihonhoitoon, mutta nyt käytän apteekista hellää pesua, näppyjä vastaan seerumia sekä hyvää kosteutusta. Iho näyttää hyvältä: hehkeä ja tasainen sävy, ihohuokoset tiiviit.

Huomaan, että ruokavalio ja ulkoilu auttavat myös ihon hehkeyteen. Auringolta voi suojautua, mutta mitä hapekkaammassa ilmassa ulkoilee, sitä hehkeämpi iho.

Vierailija
12/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten retinoli auttaa?

Onko siitä haittaa?

Vierailija
13/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh, mä oon käyttänyt aina halpoja rasvoja ja halpaa silmänympärysvoidetta. Näytän nuoremmalta kuin mitä olen. Luultavasti geenit ja säännölliset elämäntavat sekä suhteellisen terveellinen ruokavalio on vaikuttaneet asiaan enemmän.

Vierailija
14/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rupsahda. Pahasti ja eniten rupsahtaa ne itseänsä auringossa ja solkussa grillanneet, ihan sama mitä mömmöjä naamaansa levittävät. Auringon aiheuttamaa tuhoa et korjaa millään, paitsi väliaikaisesti kirurgin veitsellä.

Vierailija
15/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vidddu taas näitä. Jos se ns. rupsahdus on sinulle tärkeä juttu ja suuri pelko, niin käytä niitä tuotteita ja rajoita elämääsi rupsahduksen pelossa!

Jos taas ei, niin mieti jotain muuta ja nauti elämästäsi.

N29

Vierailija
16/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Ei mene. Mikä ihme pakkomielle täällä vallitsee kun joka päivä joku keski-ikäinen uskottelee näyttävänsä nuorelta. Säälittävää.

Vierailija
17/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rupsahda. Ne erikoistutteet on pelkkää humpuukia. 

Kannattaa syödä monipuolisesti, liikkua ulkona, välttää päihteitä. Eikä polttaa itseään auringossa ihan joka kesä.

Vierailija
18/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat asiat mitkä vaikuttaa: Geenit, aurinko (siis ei saisi ottaa aurinkoa) ja tupakointi.

Vierailija
19/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkkää perusvoidetta. Näytän ikäiseltäni. Onneksi. N39

Vierailija
20/23 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 62v. Ei ole ryppyjä (naururypyt silmäkulmissa), ei huuliryppyjä, ei kurttuista kaulaa tai decoltéta. Ihan ikäiseni näköinen muuten. 

Vettä ja markettien päivävoiteita käyttänyt aina. Ei mitään muuta. Kosmetologi sanoi kerran että mulla on paljon kollagenia luontaisesti ihossa ja se pitää sileänä. Sitä joko on tai ei, siihen ei mitkään aineet auta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi