Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä shampoolla vain on väliä

Vierailija
29.09.2022 |

Olen tässä tuskastellut vaikka kuinka pitkään päänahan ongelmien kanssa: näppylöitä, kuivuutta, karstoittumista, kutinaa, kirvelyä ja pistelyä. Löysin puoli vuotta sitten syyllisen: SLS (Sodium laureth sulfate). Marketista olen kolunnut tähän mennessä kaikki shampoot ilman SLS:a ja hiukset ovat olleet viimeistään seuraavaan iltapäivään mennessä rasvaiset, mutta latvoista täysin kuivat. Päänahan ongelmat pääasiassa ovat rauhoittuneet. Eilen sain vihdoin ostamani Kerastasen tuotteet ja olen aivan äimän käkenä kun hiukset ovat edelleen puhtaat ja latvat ovat siististi. Tokikaan en shampoota laita latvoihin, vaan pesen vain päänahan ja hieron useamman minuutin. Tuntuu vain niin ihanalta se. Toivottavasti tällä tuotteella saisin pidennettyä joka päiväisestä pesusta edes joka toiseen päivään. Nyt ei päänahka kutia yhtään, ei tarvitse sormenpäillä hieroa niin paljoa. Ei tunnu kovin kuivalta ja ei kirvele yhtään. Näköjään kannattaa laittaa pikkasen enemmän rahaa noihin hiustenhoitotuotteisiin. Toki tuo noin 20 euroa on iso raha huuhdeltavaksi viemäristä alas.

Millaisia shampoita te käytätte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin joskus noita kalliita, mutta ei ne mulle mitään ihmettä tehneet. Kokeilin sitten joskus jos ostaisin vaikka ihan XZ:ää ja vastaavaa halpaa, menisikö hiukset huonommiksi. Ei mennyt, joten jäin käyttämään markettihalpiksia.

Vierailija
2/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa niihin tuotteisiin mitkä sopii omalle iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin joskus noita kalliita, mutta ei ne mulle mitään ihmettä tehneet. Kokeilin sitten joskus jos ostaisin vaikka ihan XZ:ää ja vastaavaa halpaa, menisikö hiukset huonommiksi. Ei mennyt, joten jäin käyttämään markettihalpiksia.

Sama täällä. Pitkään käytin kampaamon kalliita tuotteita mutta kun kerran kokeilin tavallista markettishampoota niin huomasin ettei ne hiukset mennet huonompaan kuntoon lainkaan. Siitä lähtien menty markettishampoolla.

Kampaajan mukaan hiukset ja päänahka hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/4 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pitkään käytin kampaamon kalliita tuotteita mutta kun kerran kokeilin tavallista markettishampoota niin huomasin ettei ne hiukset mennet huonompaan kuntoon lainkaan. Siitä lähtien menty markettishampoolla.

Kampaajan mukaan hiukset ja päänahka hyvässä kunnossa.

Joo, ei siinä ole hintalapusta kyse, vaan ainesosista ja siitä, mikä omalle päänahalle sopii. Käytin jotain Garnier shampoota ja hiuksia lähti aivan hirveästi, niitä lähti pestessä, harjatessa, oikein isoja tuppoja. Päänahka myös kutisi, punotti ja oli selkeästi ärtynyt siitä shampoosta.

Vaihdoin toiseen markettishampooseen, joka taisi olla vieläpä halvempi kuin tämä Garnier ja hiustenlähtö sekä päänahan ongelmat loppuivat kuin seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme