Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nettikirppiksiä käytätte?

Vierailija
29.09.2022 |

Eli nyt kun kaikki kallistuu ja kierrätys olisi tärkeää olisin kysynyt että mistä löydätte edullisimmin hyviä vaatteita itselle ja lapsille?

Kyllästyin myymään ja ostamaan torissa kun joskus tuotteet ei saapuneet lainkaan,noutajaa ei näkynyt,turhaa varailua,viesteihin vastaamattomuutta ym ongelmia. Sama Facebookin monella kirppiksellä

Nyt olen löytänyt vähänkäytetty.fi nettikaupan jossa tuotteet tulevat aina perille ja olen saanut pääasiassa hyvää vaatetta ja kenkää. Miinuksena että hinta on hieman kalliimpi eikä tinkivaraa. Toisaalta saa monelta eri ihmiseltä yksillä postikuluilla.

Onko teillä jotain muita hyviä vinkkejä edullisemmista nettikaupoista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty on ihan jees vaatteille, paitsi ne uuvelot myyjät, jotka eivät kirjoita mittoja tuotteisiin ja ottavat paskat kuvat; usea kiinnostava tuote on jäänyt ostamatta. Myyminen siellä on kätevämpää kuin Torissa ja edullisempaa kuin pöytäkirppiksillä, ihmeen hyvin käy kauppa perusvaatteille, jos jaksaa panostaa myynti-ilmoitukseen.

Vierailija
2/15 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Vähänkäytetyn lisäksi Rekkiä, Emmyä, Pidetty.fi ja tietysti Toria ja Huutonettiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja mullakin eli Vähänkäytetty, Tori, Rekki, Emmy ja Huuto.

Vierailija
4/15 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tise on ollut myös hyvä, olen myynyt ja ostanut.

Vierailija
5/15 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt Vähänkäytetyn lisäksi Rekkiä, Emmyä, Pidetty.fi ja tietysti Toria ja Huutonettiäkin.

Oho, luin juuri uutisia Rekistä, vaikka omat kokemukset olikin ok, tilanne taitaa olla nyt sellainen että ei kannata Rekkiä käyttää ennenkuin selviää onko sitä enää edes olemassakaan.

Vierailija
6/15 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmy tuntuu ainakin osittain hieman ylihinnoitetulta. Olen tehnyt sieltä lähinnä aleostoja tai sitten ostanut jonkun normaalihintaisen jutun, jos se on ollut todella tarpeellinen.

Vierailija
7/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkivaatteita ja laukkuja lähinnä vähänkäytetystä ja emmystä. Joskus tekee löytöjä ja aina ovat paljon halvempia kuin uudet.

Vierailija
8/15 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty on periaatteessa ihan ok, mutta toimitusajat ei pidä paikkaansa. Virossa varasto, joten kestää toimituksessa jo senkin vuoksi.

Mittojen puute on myös iso miinus.

Vierailija
9/15 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muita missä merkkitavaraa? Olen tykännyt lähinnä siitä emmyssä ettei tarvi pelätä saako tuotteen. Ostan lähinnä niitä merkkejä joiden koon tiedän sopivan.

Vierailija
10/15 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetystä löysin hienon merkkilaukun. Emmyssä kallista. Torista ostan myös paljon.

Vierailija
11/15 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy.fi

Vierailija
12/15 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä pidetty.fi sivusto, mulle valittaa vaan että sivustolla on ollut kriittinen virhe?

Vierailija
13/15 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko teillä pidetty.fi sivusto, mulle valittaa vaan että sivustolla on ollut kriittinen virhe?

Täytyipä kokeilla ja tulos: Ei toimi mullakaan

Vierailija
14/15 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla tuosta pidetty.fi palvelimesta muutoin kokemuksia. - Itselleni aivan uusi tuttavuus.  - Tutustumine ei ole kyllä vieöä oikeinedennyt kun sen sivyt ei avaudu.

Vierailija
15/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla tuosta pidetty.fi palvelimesta muutoin kokemuksia. - Itselleni aivan uusi tuttavuus.  - Tutustumine ei ole kyllä vieöä oikeinedennyt kun sen sivyt ei avaudu.

Tänään 30.4.2023 vissiin viimeistä päivää auki pidetty.fi:

https://www.facebook.com/pidetty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän