Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit tilaisuudessa jossa kaikki muut painaisivat päänsä kuninkaalliselle kunnioituksen osoitukseksi, tekisitkö itsekin niin?

Vierailija
29.09.2022 |

Erityisesti tietenkin, jos et erityisemmin sisimmässäsi kunnioita kuninkaallisia? Tilaisuus olisi harras ja siellä olisi vain n. 20 ihmistä ja se televisioitaisiin. Tekisitkö itsestäsi silmätikun joka ei kunnioita perinteitä?

P.s. kysymys on mielikuvitusleikki, sillä ei ole väliä miten olisit joutunut tilanteeseen, olet vain päätynyt kyseiseen tilaisuuteen, miten toimit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin kumartaisin. Pitää sen verran käytöstapoja olla.

En mä ole uskossakaan, mutta kirkossa ollut esim. häissä ja hautajaissa ja kyllä nousen seisomaan kun pitää ja ristin käteni näön vuoksi kun rukoillaan.

Vierailija
2/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tulee kunnioittaa jokaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kumarra ketään

Vierailija
4/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin noudattamaan soveliaita käytöstapoja parhaani mukaan niissä tilanteissa. En ole uskovainen, mutta kirkossa, moskeijassa, hindutemppelissä yms. pukeudun asianmukaisesti ja noudatan yleisiä käyttäytymissääntöjä, mutta en esitä uskovaista: esim. kristillisessä kirkossa nousen seisomaan uskontunnustuksen ajaksi, mutta en lausu sitä.

Saman periaatteen mukaan toimisin myös vaikka akateemisissa ja kuninkaallisissa tilanteissa. Ihan riippumatta siitä, onko paikalla TV-kameroita.

Vierailija
5/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harras televisioitava tilaisuus, jossa on vain 20 vierasta ja jossa kunnioitetaan kuninkaallista?

Jos minulle todella olisi kutsu tuollaiseen häppeningiin tipahtanut, olisin sataprosenttisen varma, että se tuli väärään osoitteeseen, ja unohtaisin koko jutun.

Kumartamisen tai kumartamatta jättämisen ongelmaa ei siis kohdallani pääsisi syntymään.

Vierailija
6/6 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä, olisiko kyseessä oma kuningas/kuninkaallinen eli olisinko alamainen vai vieras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi