Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle tehty bioresinanssimittaus?

Vierailija
29.09.2022 |

Mitä tuli tulokseksi ja auttoivatko saamasi tuotteet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tehty.

Vierailija
2/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisiko sitä kokeilla? Sillähän löytyy sairaudet yhdellä tutkimuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä huuhaa oli jo 15 vuotta sitten, täyttä humpuukkia. Sillä teki aikanaan hyvät rahat eräskin työkaverin tytär joka huuhaahoitoja teki tuolloin ja vieläkin. Edim koronaa väheksyi eikä ottanut rokotteita vaan jotain sekoituksia ties mistä aineista ja nyt on ollut jo kauan, yli vuoden hel.tin kipeä, eli vaikea long covid on dg.

Tuo em. mittaus löytää kaikenlaisia 'matoja' ihmisistä, jotka paranee kun hoitaja sotkee vettä ja antaa hoidettavalle. Älkää nyt enää uudelleen erehtykö samaan valheeseen

Se on saksalainen huijaus alunalkaen ja sitä 'mittaria' markkinoitiin sieltä. Netistä löytyy tietoa jos kiinnostaa millainen huijaus on kyseessä

Vierailija
4/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisiko sitä kokeilla? Sillähän löytyy sairaudet yhdellä tutkimuksella.

Olematon läytyy ja olematon paranee olemattomalla 'lääkkeellä' Mittaus maksoi n.15v. sitten 150e ja kotikutsuilla tätä markkinoidaan, eli osallistumismaksu/mittaus on tuo hinta, ...mikäli on uudelleen liikkeellä niin hinta on varmaan ihan eriluokkaa. Kaikki vanhat huijauskeinot näköjään tulee uudellee 'muotiin'

Jotain'kohtumatoja' tuolla löydettiin lähes jokaiselta

Vierailija
5/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on bioresonanssimittaus

Vierailija
6/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin. Tuloksena oli, että olen homoseksuaalinen mies.

Olen kuitenkin hetero nainen.

En nykyään usko noihin bioresonansseihin.

Vierailija
7/7 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti nyt nähnyt että sitä suositellaan ja tekijällä on antaa ohjeet kaikkiin ( jos laite löytää) näihin nykyajan haittoihin, mm. Lentokoneiden jättämiin myrkkyihin ja muista ihmisistä säteilevien lääkeaineiden haittoihin.

Ja muut tavanomaiset vaivat.

Mullakin on vatsassa vaivaa, mm. kahvikuppi antaa ählyolon, ei tarvisisi mennä tähystyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi